אא

ישראייר מאריכה חל"ת ל-225 מעובדיה עד פברואר 2021

מנכ"ל ישראייר לעובדי החברה: "קיבלנו היום החלטה קשה של הארכת החל"ת עד סוף פברואר 2021. כשנדמה שהאירוע ברמה הלאומית יוצא משליטה, עלינו כהנהלה מוטלת אחריות כפולה להגדיל את כושר ההישרדות של ישראייר"

ישראיר. צילום: ספיר פרץ זילברמן ישראיר. צילום: ספיר פרץ זילברמן

חברת ישראייר החליטה להאריך את תקופת החל"ת ל-225 מעובדיה עד חודש פברואר 2021. זאת, במקום להאריך בכל חודש מחדש. ההחלטה להארכה הארוכה מתבססת על ההבנה שהפעילות לא תחזור לקדמותה בחודשים הקרובים. את ישראייר מתפעלים נכון להיום 175.

כך כתב אורי סרקיס, מנכ"ל ישראייר, לעובדים, "פתגם אנגלי אומר - קווה לטוב ביותר, אך התכונן לרע ביותר. לפיכך, במקביל להתארגנותנו לפתיחה מסוימת של הפעילות התיירותית בשלהי אוגוסט, קיבלנו היום החלטה קשה של הארכת תקופת החל"ת עד לסוף חודש פברואר 2021. בעת הזאת, כשנדמה שהאירוע ברמה הלאומית יוצא משליטה, עלינו כהנהלה מוטלת אחריות כפולה להגדיל את כושר ההישרדות של ישראייר".

ישראיירישראייר
"פתגם אנגלי אומר - קווה לטוב ביותר, אך התכונן לרע ביותר". אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: יחצ

עוד הוסיף סירקיס, "ברמה האישית, אני סבור כי לא הוגן יהיה לגלגל את השוהים בחל"ת מחודש אחד למשנהו. לא נכון יהיה לגלגל ההחלטה לתקופות קצרות ומגבילות. נכון הוא לאפשר לכם להתארגן ולכלכל את צעדיכם. צוות יקר, אני כולי תקווה, שאהיה פסימיסט שהתאכזב, שהשמים ייפתחו ושלוח הטיסות שלנו ימלא את החלל. כך, נוכל להשיב לפחות חלק מכם, לפני סוף פברואר 2021. אני מתפלל לטוב. מייחל לטוב. צר לי על הבשורה הזאת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: