אא

עוד צעד בדרך להנפקה: ישראייר הגיעה להסדר עם בנק לאומי על פריסת הלוואה לרכישת מטוסים

חברת התעופה ותיירות ממשיכה לעשות סדר לקראת ההנפקה הצפויה בחודשים הקרובים בבורסה בת"א. בנק לאומי, שהסכים לפרוס מחדש הלוואה שהחברה לקחה בשנת 2018 למימון צי מטוסים, מביע אמון בהתנהלות ישראייר

מטוס ישראייר. צילום: ספיר פרץ זילברמן מטוס ישראייר. צילום: ספיר פרץ זילברמן

בישראייר ממשיכים להיערך להנפקת החברה הצפויה להתקיים בחודשים הקרובים בבורסה לניירות ערך בת"א.

אחרי שחברת ההשקעות בי.ג'י.איי, שבשליטת איש העסקים רמי לוי, המחזיקה 100% בישראייר, שינתה באחרונה את שמה (הוסיפה את השם ישראייר לשמה) ולאחר שהסדירה את הבעלות על החברה, כעת במסגרת ההיערכות להנפקת ישראייר בבורסה, חברת האם מעדכנת את תנאי ההלוואה שישראייר לוותה לטובת מימון רכישת צי מטוסים שבבעלות ישראייר.

ישראייר הגיעה להסדר עם בנק לאומי ממנו לקחה את ההלוואה המדוברת ב-24 באפריל 2018 בסכום מצטבר של 40 מיליון דולר, כאמור לטובת מימון מחדש של צי המטוסים. על פי ההסדר החדש, סכום רכיב הבולט הנאמד בסך של כ-14.5 מיליון דולר, שהיה עתיד להיפרע במהלך חודש אפריל 2023, יתפרס על פני 4 שנים, החל מחודש אפריל 2023. כך שההלוואה תפרע במלואה במהלך חודש אפריל 2027. בנק לאומי מביע במהלך זה אמון מלא בהתנהלות החברה.

עוד מציינת ישראייר כי תשיב את אמת המידה ביחס חוב פיננסי ל-EBIDTA  החל מיום 31 דצמבר 2023, כך שהיחס כיסוי החוב של החברה לא יעלה על 5.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: