אא

ישראייר תכפיל את טיסות החילוץ: תבצע 14 טיסות השבוע

בודפשט, קייב, בוקרשט, פראג, טיביליסי, וילנה, מדריד, קפריסין ובריסל, ישראייר מכפילה את טיסות החילוץ השבוע בעקבות פניית משרד החוץ. במהלך הימים האחרונים החזירה החברה כ- 2000 ישראלים בטיסות חילוץ

צילום: יח"צ ישראייר צילום: יח"צ ישראייר
בעקבות פניית משרד החוץ ישראייר הכפילה את כמות טיסות החילוץ ותפעיל בשבוע הקרוב 14 טיסות חילוץ. הטיסות יהיו מבודפשט, קייב, בוקרשט, פראג, טיביליסי, וילנה, מדריד, קפריסין ובריסל. במקביל, תאפשר ישראייר שתפעיל גם טיסות חילוץ מרומא ומילאנו, לאזרחי אותם מדינות השוהים בארץ לחזור לארצם.
הטיסות מאיטליה מצריכות היערכות מיוחדת הכוללת קבלת אישורים חריגים ובין היתר מיגון מיוחד הכולל חליפות מיגון לאנשי הצוות, חיטוי מיוחד למטוסים החוזרים לארץ, חלוקה מראש למושבים של מים וכריכים על מנת לצמצם את המגע של הצוות עם הנוסעים.
במהלך הימים האחרונים החזירה החברה כ- 2000 ישראלים בטיסות חילוץ אשר הופעלו במיוחד על מנת להשיב לארץ ישראלים שנתקעו בחו"ל, ובישראייר מציינים כי טיסות החילוץ מופעלות במחירי עלות.
בפעילות הפנים ארצית, מפעילה החברה 3 טיסות יומיות על מנת לשמר את חיבור העיר אילת למרכז ולאפשר לצוותים רפואיים חיילים ותושבים להגיע לעיר. המחיר המקסימלי לתושב אילת, בטיסות אלו, לא יעלה על 99 שח לכיוון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: