אא

בשורה משמחת לאוהבי תאילנד: אזורי תיירות נוספים בהם קו סמוי ובנגקוק צפויים להיפתח לתיירים מחוסנים החל מ-1 באוקטובר

עפ"י פרסומים ב"בנגקוק פוסט", ממשלת תאילנד מתכננת לפתוח החל מ-1 באוקטובר 2021 אזורים נוספים לתיירים מחוסנים בהם בנגקוק, פטאיה וקו סמוי. זאת, בנוסף לאי פוקט שצפוי נכון בשלב זה להיפתח לתיירים מחוסנים כבר ב-1 ביולי

פוקט, תאילנד. צילום: 123rf פוקט, תאילנד. צילום: 123rf
תאילנד מתכננת לאשר לתיירים מחוסנים להיכנס החל מ-1 באוקטובר ליעדי תיירות מובילים נוספים בתאילנד כמו בנגקוק, פנגנגה, פאטיה, קו סמוי וקראבי, במטרה להחיות את התעשייה המרכזית שנפגעה מנגיף הקורונה. כך אמרה השבוע סגנית דוברת ממשלת תאילנד, Traisulee Traisoranakul, ל"בנגקוק פוסט". תאילנד מבקשת לחסן את מרבית תושביה לפני פתיחתה מחדש לתיירות המונית ונרחבת. התיירות מהווה מקור הכנסה חשוב עבור תאילנד. בשנת 2019 המדינה נהנתה ממספר שיא של 39.9 מיליון תיירים שהוציאו במדינה 1.91 טריליון באט. נזכיר כי ממשלת תאילנד צפויה לפתוח כמתוכנן בשלב זה את האי פוקט לתיירים מחוסנים החל מ-1 ביולי השנה. האי הפופולארי אמור להיפתח במסגרת פיילוט שממשלת תאילנד אישרה תחת השם "Phuket Sand Box" ולפיו, החל מ-1 ביולי כאמור תותר כניסת תיירים מחוסנים בלבד וילדיהם הלא מחוסנים עד גיל 18. פוקט הוכרז כאזור פיילוט המותר לכניסת תיירים שחוסנו בשתי מנות חיסון. ילדים לא מחוסנים בגילאים 12 עד 18 יחויבו בבדיקת קורונה.

על פי התכנון, משך השהייה של התיירים המחוסנים וילדיהם באי יעמוד על שבועיים לפני שיוכלו לצאת מהאי ליעדים אחרים בתאילנד. מטרת הארכת השהייה באי, היא בכדי להגביר את השמירה על בריאותם של התיירים ושל אזרחי תאילנד.

באחרונה יצאה אל על במבצע לפיו, ילדים עד גיל 12 טסים חינם לפוקט וכך גם לסיישל, לדובאי (שבינתיים נכנסה לרשימת המדינות תחת אזהרת מסע חמורה של משרד הבריאות) וליעדים נוספים באירופה. המבצע תקף לכרטיסים מסוג Classic הכוללים שליחת מזוודה ובחירת מושב. ילדים עד גיל 12 ישלמו מיסי נמל בלבד.

פוקט, תאילנדפוקט, תאילנד
פוקט, תאילנד. צילום: 123rf      

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםתאילנדפוקטפספורט תאילנדחדשות תאילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: