אא

היסטוריה בכנס התעופה "The Arab Aviation Summit" בהשתתפות בכירים מתעשיית התיירות והתעופה בישראל

בכנס שנפתח אתמול (ב') השתתפו בכירים מתעשיית התיירות והתעופה מישראלבאמצעות הזום. מנכ"ל ישראייר: "מחכה לנו עתיד מזהיר. 22 אלף מושבים נמכרו לדובאי בפחות מחודש וזאת רק ההתחלה". מנכ"ל איסתא: "הרגשות והרצון של הישראלים לנסוע, חזקים מכל מגבלות רציונאליות או כספיות"

The Arab Aviation Summit 2021. צילום מסך The Arab Aviation Summit 2021. צילום מסך

האירוע השנתי הגדול ביותר במזרח התיכון של תעשיית התעופה והתיירות, ה-The Arab Aviation Summit 2021 (AAS), נפתח אמש (ראשון). הכנס, שממשיך גם היום (שני), מתקיים פיזית בראס אל-חיימה שבאיחוד האמירויות הערביות.

הנציגים הישראלים, שלא יכלו לטוס לאיחוד האמירויות מאחר ואין אליה טיסות לפי שעה, לקחו חלק בכנס באמצעות הזום שהוקרן באולם הכנס והופץ דיגיטלית באזור כולו.

בפאנל הישראלי השתתפו אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר; אסף גורן, מנכ"ל איסתא ישראל וקובי זוסמן, מנהל יאט"א ישראל. את הדיון שהתקיים במשך כשעה וחצי בשפה האנגלית הנחה עדי אזולאי, מו"ל ויו"ר קבוצת פספורט. הפאנל עסק בהזדמנויות עבור האזור כולו הנובעות מהסכמי הנורמליזציה בכלל והשוק הישראלי בפרט. דב קלמן, מנכ"ל טרנובה והנציג החדש בישראל של משרד התיירות של ראס אל-חיימה, הציג פרזנטציה על ישראל ומאפייני ענף התיירות הישראלי. את איחוד האמירויות ייצגו בכנס נציגים של רשויות תעופה ערביות, מנכ"לי משרדי תיירות, נציגי תקשורת ומקבלי החלטות מהמגזר הפרטי. כ-90 נציגים השתתפו בסדנה ומאות משתתפים עקבו אחר הסדנה באמצעות הזום. במהלך הסדנה הביעו המשתתפים הישראלים אופטימיות כי להסכמי אברהם ולהסכמי הנורמליזציה תהיה השפעה עמוקה על תבניות התיירות של הישראלים. "מחכה לנו עתיד מזהיר", אמר סירקיס והדגיש את העובדה כי 22 אלף מושבים נמכרו לדובאי במהלך פחות מחודש ושזאת "רק ההתחלה". סירקיס אמר כי הוא מאמין ש"150 אלף ישראלים ייסעו למרוקו בשנה הבאה" וכי, בכוונת ישראייר להפעיל טיסה יומית למרקש ו-2 טיסות שבועיות לשארם א' שייח שבמצרים.

גורן, מנכ"ל איסתא, אמר בפאנל כי "הרגשות והרצון של הישראלים לנסוע, חזקים יותר מכל מגבלות רציונאליות או כספיות. הישראלים רוצים וייסעו ברגע שהם יוכלו לעשות זאת". גורן צופה עוד שייקח כ-3 חודשים עד שהישראלים יתחילו לחזור לנפוש בחו"ל בתדירות כמו לפני המשבר. גם זוסמן, מנכ"ל יאט"א בישראל, דיבר על "האור בקצה המנהרה בשל העובדה שהחיסונים מראים כי ביכולתנו לנצח את המגיפה. ככל שנקדים חתימת הסכמים בילטראליים בין מדינות האזור להן יש מספר גבוה של חיסונים, נוכל לראות יותר תנועה ישראלית יוצאת באזור".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםישראייראיסתאאיחוד האמירויותפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: