אא

האיירבוס של ישראייר חזר לאילת: 90% תפוסה בקו. והמחיר?

100 ימים אחרי ששימש במשימות חילוץ ומטען, מטוס האיירבוס של ישראייר חזר לעשות את מה שיועד לו: להטיס נופשים. אתמול ביצע טאץ' דאון באילת ועל סיפונו 173 נופשים. כמה הם שילמו על כרטיס טיסה? וכמה ישראלים יטוסו היום לעיר הנופש הדרומית?

מטוס ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר מטוס ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר
בשדה התעופה רמון נרשמה אתמול (רביעי) התרגשות רבה. אחרי 100 ימים בהם שימש במשימות חילוץ ומטען, מטוס האיירבוס של חברת ישראייר ביצע טאץ' דאון בשדה התעופה רמון, שעמד מיותם שבועות ארוכים, ועל סיפונו 173 נוסעים שבאו לנפוש את חג השבועות בעיר הנופש הדרומית, אילת. ישראייר הטיסה אתמול לאילת נוסעים ב-5 טיסות. אחת כאמור באיירבוס ו-4 טיסות נוספות במטוס ה-ATR של החברה.  היום (חמישי) תטיס ישראייר בקו תל אביב-אילת כ-720 נוסעים ב-2 טיסות במטוס ATR ו-2 נוספות במטוס האיירבוס. יצוין כי על אף הביקוש, מחיר כרטיס טיסה לאילת עדיין זול: 149 שקל לכל כיוון ו-100 שקל לכיוון לתושבי אילת. בישראייר מדווחים על תפוסה של כ-90%. איך זה נראה? צפו בטקס ההסלנה המסורתי הכולל התזת סילוני מים (אין קשר לחג המים -שבועות):

בתוך כך יצוין כי ישראייר חילצה בשבוע האחרון לראשונה נוסעים מדבלין, בירת אירלנד, שהצטרפה לאלמטי שבקזחסטן ולטשקנט שבאוזבקיסטן. בסה"כ מדובר ב-3 יעדים חדשים שישראייר טסה אליהם מאז פרוץ משבר הקורונה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראיירשדה התעופה רמון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: