אא

ללא דרכון: אמריקן איירליינס השיקה שירות זיהוי לנוסעים בשיתוף ה-TSA באמצעות הטלפון

לא עוד לחפש את כרטיס העלייה למטוס ולהציג דרכון- אמריקן איירליינס השיקה שירות חדש שיאפשר חוויית נסיעה מהירה יותר וללא מגע. הנוסעים חברי מועדון הנוסע המתמיד שיורידו אפליקציה חדשה שמזהה נייד מאובטח, בתוספת רישיון נהיגה או דרכון אמריקאי למעבר מהיר בשדה״ת

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

שירות דיגיטלי חדש לחברת התעופה הגדולה בעולם.

לקוחות אמריקן איירליינס עם TSA PreCheck® יכולים כעת לעבור דרך שדה התעופה רק עם הטלפון והפנים שלהם, הודות לשיתוף פעולה של חברת התעופה האמריקאית עם מינהל אבטחת התחבורה (TSA) לבדיקת הזיהוי של הנוסעים בנייד.

החל מיום רביעי האחרון ה-22.6, בנמל התעופה הבינלאומי דאלאס פורט וורת' (DFW), חברי מועדון הנוסע המתמיד של החברה-(American Airlines AAdvantage®) הרשומים לשירות -TSA PreCheck, יכולים לבחור להשתמש במזהה הנייד של אמריקן איירליינס, בנקודות ביקורת נבחרות של TSA PreCheck כדי לאמת את זהותם.

השירות החדש  זמין כעת בכל מיקום TSA PreCheck בשדה התעופה בדאלאס, עם צפי לפריסה של נקודות ביקורת ננוספות של TSA PreCheck, בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי (MIA), נמל התעופה הבינלאומי פיניקס סקיי הארבור (PHX), נמל התעופה הלאומי וושינגטון רייגן (DCA) ועוד.

"אנו מחויבים להקל על הנסיעות של הלקוחות שלנו, ונקודות הבידוק החדשות בבנמל תעופה מספקות הזדמנויות משמעותיות לחדשנות", אמרה ג'ולי ראת', סגנית נשיאת חווית לקוחות, נאמנות ושיווק עבור אמריקן. "על ידי פישוט תהליך אימות הזהות ונקודות אחרות בשדה התעופה, אנו עוזרים ללקוחותינו להחליף מתח לנוחות ולחסוך זמן, ולהניע את תעשיית הנסיעות הלאה בדרך לחוויית לקוח חלקה באמת.

"אבטחה חלקה יצירה ואחסון של מזהה נייד של אמריקן איירליינס היא פשוטה. לפני הנסיעה, לקוחות החברה עם TSA PreCheck הבוחרים להשתתף בתוכנית זו צריכים: להוריד את אפליקציית Airside Digital Identity במכשיר iOS או אנדרואיד לצלם את הפנים שלהם לסרוק את רישיון הנהיגה או הדרכון שלהם עם האפליקציה להזין את מספר American Airlines AAdvantage שלהם לאחר תהליך זה, האפליקציה תאמת את המידע של הלקוחות באמצעות טכנולוגיית מזהה ניידת כדי להשוות מול רישומי מחלקת הרכיבים של כל מדינה או שבב ה-NFC המוטבע של הדרכון המאחסן בצורה מאובטחת את מזהה ה-American Airlines Mobile של הלקוח במכשיר הנייד שלו עד שהוא בוחר היכן ומתי לשתף אותו.

בזמן שהנוסעים עוברים את האבטחה, הם מציגים קוד QR בטלפון שלהם ומסכימים לשתף את הזיהוי הנייד של אמריקן איירליינס עם ה-TSA. לאחר שיתוף המזהה הנייד, הנוסעים מסתכלים לתוך  המצלמה במחסום TSA PreCheck. לאחר מכן מערכת המחשב של TSA מתאימה את התמונה המוצפנת של הלקוח לזיהוי הנייד של אמריקן איירליינס.

כל התהליך בשדה התעופה לוקח בדרך כלל פחות מחמש שניות. לאחר האימות, TSA מוחק את המזהה הדיגיטלי המוצפן מקוראי המחסומים שלו והלקוחות שומרים על המזהה הדיגיטלי שלהם במכשיר שלהם עד שהם מוכנים להשתמש בו בנקודת ציון אחרת, כגון טרקלין בשדה התעופה.

הרחבת החדשנות ההשקה היום נעשתה על ידי ניסויים קודמים של תעודות זהות דיגיטליות שאמריקן הציגה בשנת 2021 להורדת תיקים ללא מגע וכניסה למועדון Admirals ב-DFW. ללקוחות אמריקאים המשתתפים בניסויים אלה יש אפשרות להשתמש בטכנולוגיית זיהוי פנים במקום להציג תעודה מזהה שהונפקה על ידי הממשלה, כרטיס עלייה למטוס או כרטיס אשראי משותף כדי לבדוק את התיק או להיכנס לטרקלין. "אנו מודים על שיתוף הפעולה והתמיכה של בעלי העניין שלנו בהנעת התעשייה קדימה כדי להציע פתרונות חדשניים למחסום אבטחה כדי לעזור ללקוחות לנסוע בבטחה ובטוחה", אמרה קריסטה ג'ורדן-סמית', מנהלת האבטחה הפדרלית, DFW Airport, עבור TSA. "נמשיך לנקוט בגישה זריזה לפיתוח חווית נסיעה נטולת מתח ובטוחה עבור נוסעי TSA PreCheck, ונצפה להרחיב את הטכנולוגיה הזו בעתיד."

בעתיד, אמריקן תשיק טכנולוגיה דומה לשירותים נוספים, כמו בדיקת תיקים ושערי עלייה למטוס. לקוחות אמריקאים כבר יכולים לאמת את זהותם באמצעות התאמת פנים המסופקת על ידי המכס והגנת הגבולות בארה"ב במספר שערי עלייה בינלאומיים כיום. צילום: shutterStock  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאמריקן איירליינס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: