אא

לראשונה בנתב"ג: בדיקות קורונה מהירות עד 4 שעות

לאחר חילופי האשמות בין משרדי התחבורה והיועץ המשפטי לממשלה, נמצא הפיתרון ובנתב"ג יושקו בדיקות קורונה מהירות. שרת התחבורה: "הסרת החסמים המשפטיים הצפוייה בקרוב תאפשר לממש את מלוא היכולות של מעבדת הקורונה בנתב״ג"

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז
מוטב מאוחר. בתום מאמצים משותפים למשרדי של משרד התחבורה, משרד הבריאות, רש״ת וחברת ״אומגה״, יושקו בדיקות קורונה מהירות במיוחד בנתב"ג- עד 4 שעות. במשרד התחבורה מציינים כי הבדיקות יאפשרו ניטור מהיר של חולים כחלק מהמאמץ להורדת התחלואה ולטובת פעילות ענף התעופה לאחר הסגר. שרת התחבורה מירי רגב: "מבקשת להודות לגורמי התחבורה, רש"ת, הבריאות וחברת אומגה שמפעילה את שירות הבדיקות בנתב״ג. הסרת החסמים המשפטיים הצפוייה בקרוב תאפשר למממש את מלוא היכולות של מעבדת הקורונה בנתב״ג, אשר פעלתי להקמתה בזמן שיא עם כניסתי לתפקיד". כזכור, מוקדם יותר היום, בעקבות טענות על נוסעים הנוחתים בנתב”ג ללא בדיקות קורונה, משרד התחבורה ורשות התעופה האזרחית (רת”א) טענו כי, משרד התחבורה ורת”א פעלו בחודשים האחרונים באופן אינטנסיבי לחייב בבדיקות קורונה את כל הנוסעים הנוחתים בנתב”ג, כתנאי לכניסתם לארץ.

בהודעה משותפת מסרו משרד התחבורה ורת”א כי “הגורמים המשפטים התנגדו נחרצות לדרישתנו לחייב את הנוסעים לעבור בדיקת קורונה מיד עם נחיתתם בארץ, מטעמים משפטיים”.

עוד נטען בהודעה המשותפת כי “ביוזמת שרת התחבורה, מירי רגב, ישראל הייתה בין המדינות הראשונות בעולם שהקימה בזמן שיא מעבדת קורונה בשדה התעופה בנתב”ג, לצורך ביצוע בדיקות קורונה, לנכנסים והיוצאים על מנת לאפשר עצמאות ורציפות תעופתית והתנהלות מיטבית ופיקוח על רמת התחלואה”.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםנתב"גמירי רגב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: