אא

כמה עולה לטוס לשארם א שייח' אחרי פסח? השוואת מחירים

עכשיו שישי טיסות ישירות לשארם א שייח' שבחצי האי סיני, ON TIME - מדור השוואת מחירי טיסות של פספורטניוז וטיסות סודיות, בדק ומצא עם איזו חברת תעופה הכי זול לטוס אל היעד ועם מי הכי יקר אחרי חג הפסח. לא טסים לפני שמשווים

שארם א שייח'. צילום: shutterstock שארם א שייח'. צילום: shutterstock

אחרי אין ספור סימני שאלה סביב סוגיית אבטחת הטיסות הישראליות, בתחילת השבוע (א') זה סוף סוף קרה. הטיסה המסחרית הישירה הראשונה של חברת תעופה ישראלית - סאן דור - המריאה לשארם א שייח' שבחצי האי סיני. אחריה, באותו יום, המריאו אל היעד הדרומי גם טיסותיהן הראשונות של ארקיע וישראייר.

אם לשפוט את מידת הפופולאריות של שארם לפי התפוסה המלאה שדווחה במטוסים, הרי ששארם מסתמנת כלהיט הבא של התייר הישראלי חובב הטיסות הישירות, אחרי דובאי ומרקש.

4 חברות תעופה פעילות בקו נתב"ג-שארם ואלה הן:

סאן דור

סאן דור הוציאה כאמור השבוע את הטיסה הישירה הראשונה לשארם א שייח'. החברה עדכנה כי תפעיל 3 טיסות שבועיות אל היעד. במעמד השקת הטיסה הראשונה אמר מנכ"ל סאן דור, גל גרשון: "אני מברך על פתיחת הקו החדש והפעלת טיסות ישירות לשארם א שייח', זוהי בשורה של ממש. מדובר באחד מיעדי הנופש המבוקשים ביותר לקיץ הקרוב, יעד המשלב בין חופשת בטן גב לבין אטרקציות אקסטרימיות בהן ספורט ימי וכל זאת, במחיר נוח ובמרחק שעת טיסה בלבד. זהו היעד הראשון מבין מספר יעדי נופש אטרקטיביים ומפתיעים שנשווק לקראת עונת הקיץ הקרובה, ובקרוב נשיק בנוסף לטיסות גם מוצרי תיירות נוספים וחבילות נופש מבית סאן דור שישווקו באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות". צוות הטיסה הראשונה לשארם א שייח' עם מנכ"לית אל על הנכנסת, דינה בן טל ומנכ"ל סאן דור, גל גרשון. צילום: סיוון פרג׳

ארקיע

לאחר למעלה מ-20 שנה ללא טיסות מסחריות ישירות, ארקיע חזרה לטוס לשארם א שייח'. בראש צוות הטיסה הראשונה עמדו קברניט וסמנכ"ל המבצעים של החברה, ניר גרנות והקברניט רועי אדום שני. גרנות: "רגע היסטורי בארקיע. זו התרגשות רבה לשוב ולטוס לשארם אחרי הרבה שנים שלא טסנו ליעד זה. יש לי מקום חם בלב והרבה זיכרונות מהמקום הזה. אני זוכר את הטיסה הראשונה לשם בתור ילד קטן עם ארקיע שהייתה החברה היחידה שטסה ליעד וכמובן, הרבה חופשות רבות בסיני במהלך השנים".

דיילות טיסת ארקיע לשארם א שייח'. מימין: הכלכלית חגית אברומוביץ, הכלכל עידו אורון והכלכלית ענבל כנר. צילום: יח״צ ארקיע

ישראייר

חברת ישראייר, שהוציאה אף היא טיסה מסחרית ראשונה בתחילת השבוע (א'), תפעיל 3 טיסות שבועיות בקו. צילום: עידו וכטל

אייר קהיר

חברת התיירות דיזנהאוז תוציא באמצעות חברת התעופה המצרית אייר קהיר, אותה היא מייצגת בארץ בבלעדיות, טיסות שכר ישירות לשארם א שייח'. טיסה ראשונה תמריא ב-1 במאי. בשוטף, תפעיל בקו 3 טיסות שבועיות בימים ראשון, שלישי וחמישי. חני סובול, מנכ"לית דיזנהאוז לפספורטניוז: "יש ביקושים ערים לטיסות לשארם, גם מצד ישראלים רבים שלא הצליחו לצאת בפסח ונופשים שחוגגים את סיום הרמאדן. הישראלים שכבר הספיקו לחזור מתארים חוויה תיירותית יוצאת מן הכלל. המצרים קיבלו אותם בחמימות רבה ובזרועות פתוחות. דיזנהאוז משווקת מלונות עם פארקי מים על בסיס הכל כלול שיחד עם החופים הזהובים והמים הכחולים מספקים נופש אולטימטיבי במחיר שווה לכל כיס". צילום: Shutterstock

כמה עולה לטוס לשארם א שייח?

לפני שנציג ונפרט את ממצאי השוואת מחירי כרטיסי הטיסה (ישירה) לשארם א שייח' שערכנו בשיתוף עם טיסות סודיות, נדגיש כי על מנת לייצר השוואת מחירים נכונה עד כמה שניתן, דגמנו את התעריפים הנמוכים ביותר שמצאנו לכרטיסי טיסה במחלקות תיירים בלבד בזמן הבדיקה.

כל מחירי כרטיסי הטיסה שמצאנו מתייחסים לטיסות הממריאות כאמור במאי אחרי חג פסח. נדגיש כי הפרמטרים שנלקחו בחשבון, מתייחסים אך ורק לכרטיס הטיסה ולכבודה. הבדיקה איננה מתייחסת לפרמטרים אחרים במהלך הטיסה כמו שעות המראה (נוחות יותר או פחות), מערכות בידור, מחלקות משודרגות וכיו"ב.

להלן ממצאי הבדיקה של פספורטניוז וטיסות סודיות:

כמה עולה לטוס לשארם א שייח' אחרי פסח?
חברת תעופה   תאריכים   שעות   מחיר (כולל טרולי)   מחיר (כולל טרולי +כבודה)   תדירות טיסות בשבוע  
סאן דור 8.5-12.5 הלוך 10:15/09:15 חזור 11:55/10:55 268 דולר 348 דולר 3 טיסות שבועיות
ארקיע 8.5-12.5 הלוך 14:10/12:40 חזור 15:30/14:00 350 דולר 390 דולר - הכי יקר 3 טיסות שבועיות
ישראייר 9.5-15.5 הלוך 17:50/16:00/13:40 חזור 20:10/18:20/16:00 234 דולר 314 דולר - הכי זול 3 טיסות שבועיות
אייר קהיר/דיזנהאוז 8-12.5 הלוך 06:10 חזור 23:50 - 377 דולר 2 טיסות שבועיות
פער של 116 דולר, שהם כ-373 שקלים (לפי שער של 3.2 דולר לשקל), בין מחיר כרטיס הטיסה כולל טרולי בלבד היקר של ארקיע לשארם א שייח' לבין מחיר כרטיס הטיסה הזול של ישראייר שמצאנו במועד הבדיקה. נכון לזמן הבדיקה, לא ניתן היה למצוא מחיר ללא טרולי עם אייר קהיר.  ארקיע יקרה יותר גם בכרטיס טיסה הכולל טרולי וכבודה – 390 דולר בארקיע לעומת 314 דולר בישראייר - פער של כ-76 דולר שהם כ-243 שקלים. הקליקו כאן וגלו את הצ'ארם של שארם. לחצו למציאת טיסות ישירות לסיני באתר טיסות סודיות. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםהדיל החםשארם-א-שייחסיניטיסות סודיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: