אא

יש לטוס ויש לטוס: לפני שאתם בוחרים בחברת התעופה בה תטוסו, הצצה למחלקת ״הפרימיום אקונומי״ של אייר פראנס

יום העצמאות של צרפת, הוא הזדמנות מצויינת להציג את מחלקת הפרימיום אקונומי של חברת התעופה הלאומית של צרפת, המציעה לנוסעי המחלקה בין היתר גם שירות חשוב ואקטאולי במיוחד בימים אלה: 2 תיקי יד במשקל כולל של עד כ-18 ק"ג ואיתם תוכלו גם לעלות לטיסה. תוכן פרסומי

צילום אייר פראנס צילום אייר פראנס
תור מקוצר בשדה״ת, עדיפות בקבלת כבודה, מושבים מרווחים, הטיית מושב עד 130 מעלות, 2 מזוודות עבור כל נוסע, אוכל גורמה וזה עוד לא הכל: קבלו את מחלקת הפרימיום אקונומי של חברת אייר פראנס. היום (חמישי), הוא יום הבסטיליה (Fête nationale) של צרפת וזאת הזדמנות מצויינת להאיר זרקור נוסף על מחלקת הפרימיום אקונומי של חברת התעופה הצרפתית המעוטרת מקבוצת אייר פראנס KLM. ראשית, חשוב לדעת כי מחלקת ״הפרימיום אקונומי״ של אייר פראנס, הינה מחלקה נפרדת ממחלקת התיירים והיא כוללת חוויית שירות משודרגת ומגוון הטבות נרחב.

המחלקה המשודרגת כוללת מושבי פרימיום מיוחדים ושירות ייעודי. הנוסעים במחלקה זו נהנים ממסך אישי בגודל 13.3 אינץ', מהקצאת כבודה של 2 מזוודות לכל נוסע, וניתן להעלות למטוס עם 2 תיקי יד במשקל כולל של עד כ 18 ק"ג!, נתון חשוב במיוחד בימים אלה כאשר נוסעים רבים מקפידים להגיע לטיסות עם טרולי בלבד כדי להימנע מהתורים הארוכים הנתב״ג. צילום: אייר פראנס מחלקת הפרימיום אקונומי של אייר פראנס. צילום: יח״צ אז מה עוד כולל השירות במחלקת ״הפרימיום אקונומי״ של אייר פראנס: המושבים במחלקה נחשבים למרווחים במיוחד בקרב חברות התעופה: הטיה של 130 מעלות, רוחב 48.5 ס"מ ומרווח רגליים של 102 ס"מ כולל תמיכה לגב הניתנת להתאמה לצורות גוף שונות כולל שטח אחסון נוסף והדום רחב יותר. כמו כן, לכל מושב מחוברים שקע ושתי יציאות USB ומסך HD בקוטר של כמעט 34 ס"מ. גם כריות המושב הרכות ומשענות היד הרחבות עוצבו מחדש. נוסעי המחלקה מקבלים גם תיק נסיעות אותו מחדשת החברה כל חצי שנה. הטבות ושדרוגים נוספים: תור מקוצר בשדה התעופה ועדיפות בקבלת כבודה, מושבים מרווחים, הטיית מושב עד 130 מעלות, 2 מזוודות עבור כל נוסע, אוכל גורמה ועוד. שירות ה-SkyPriority – המאפשר תורים מקוצרים בנקודות הבידוק.

חברת אייר פראנס מפעילה טיסות בקו תל אביב-פריז, גם במטוס הדגל רחב הגוף שלה האיירבוס A350-900, הכולל עיצוב חדשני ומתקדם בכל המחלקות, מה שמבטיח חוויית טיסה משודרגת ונוחות רבה יותר בכל המחלקות.

נוסעי חברת אייר פראנס יכולים ליהנות גם משירות ה-CONNECT - אינטרנט אלחוטי הנמצא במטוס האיירבוס A350. הנוסעים יכולים לבחור בין 3 מעברים ולהשתמש בהם בסמארטפון, טאבלט או מחשב נייד. במעבר "הודעה" בחינם, ניתן לקבל הודעות ולשלוח אותן באמצעות אפליקציות במהלך כל הטיסה. הנוסעים יכולים גם לגשת לאתר אייר פראנס ולאפליקציית אייר פראנס כדי לנהל את ההזמנות שלהם.

צילום: אייר פראנס ואם כל זה עדיין לא מספיק, אז חברת אייר פראנס זכתה לאחרונה גם בפרס היוקרתי של "הבידור הטוב ביותר באירופה". זאת בטקס מיוחד של פרסי APEX Passenger Choice Awards 2022. הפרס מכיר באיכות ובמגוון של היצע הבידור אשר מציעה החברה הצרפתית במסגרת הטיסות ארוכות הטווח שלה. בכל תא הנוסעים לטווח ארוך שלה, אייר פראנס מציעה 1,000 שעות בידור על 33,000 מסכים באיכות גבוהה במיוחד.

בנימוקים לזכיית חברת התעופה הלאומית של צרפת מצויין כי החברה משיקה בהדרגה ממשק גרפי חדש רגיש למגע, נגיש ב-12 שפות המאפשר לנוסעים לבחור את התוכנית שלהם בקלות ובנוחות. יותר מ-350 סרטים זמינים, כולל מבחר גדול של סרטים צרפתיים, כמו גם סדרות טלוויזיה, סרטים תיעודיים, מוזיקה, פודקאסטים, מדריכי יעד, מפה אינטראקטיבית ומצלמה על המטוס לצפייה בהמראה ובנחיתה מהמושב של הנוסע בעת הטיסה. החברה מציעה גם במסגרת מערכת הבידור החדשנית לכל נוסע ללמוד על מדיטציה ויוגה בישיבה במהלך הטיסה וגם לילדים מציעה בהתאמה אישית מבחר של תוכניות. צילום: אייר פראנס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאייר פראנסתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: