אא

מינהל התעופה האמריקני: קנסות שיא על נוסעים סוררים בטיסה

מינהל התעופה הפדרלי של ארצות הברית (FAA) עומד להטיל קנסות של 82,000 ו-77,000 דולר על שני נוסעים בגין התנהגות פרועה במהלך טיסה

צילום: 123rf צילום: 123rf

מינהל התעופה הפדרלי של ארצות הברית (FAA) מתכוון להטיל קנס של כמעט 82,000 דולר על נוסעת, שאיימה על דיילת במהלך טיסה של אמריקן איירליינס ביולי 2021. הנוסעת נפלה למעבר והדיילת הציעה לעזור לה, אך הנוסעת איימה לפגוע בה בתגובה, עפ"י טענת ה-FAA. "הנוסעת דחפה את הדיילת. שתי דיילות ניסו לרסן את הנוסעת, אך היא פגעה שוב ושוב בראשה של אחת הדיילות", ציין מינהל התעופה.

"לאחר שהנוסעת רותקה באזיקים גמישים, היא ירקה לעברה של הדיילת, חבטה בראשה, נשכה וניסתה לבעוט באנשי צוות ובנוסעים אחרים. רשויות אכיפת החוק עצרו אותה בשארלוט".

ה-FAA ביקש להטיל קנס של 77,272 דולר נגד נוסעת שנייה, לאחר שניסתה לחבק נוסע אחר במהלך טיסה של דלתא אייר ליינס ביולי 2021. ה-FAA טען שהצוות נאלץ לרסן פיזית את הנוסעת, שקמה, נשכה נוסעת אחרת מספר פעמים ולא חזרה למקומה.

"זה דבר אחד להיות עצבני בטיסה, ודבר אחר לסכן את צוותי הטיסה ולסכן נוסעים אחרים; אין לנו סובלנות לזה", אמר שר התחבורה, פיט באטיג'יג, לקראת הכרזת ה-FAA על הקנסות.

"השורה התחתונה היא שאם תעשה את זה במטוס ותסכן את צוותי הטיסה ואת הנוסעים האחרים, תקבל קנס על ידי ה-FAA, ואולי תופנה גם לתביעה פלילית ואתה עלול לאבד את האפשרות לטוס בחברת התעופה הזו", הוא הוסיף.

בנובמבר האחרון, התובע הכללי מריק גרלנד הורה למשרד המשפטים לתת עדיפות להעמדה לדין על התנהגות סוררת של נוסעים. במהלך מגפת הקורונה, דיווחים על נוסעים הפועלים במטוסים הגיעו, כאשר דיילות ואנשי צוות אחרים אכפו מסכות פנים ופרוטוקולים אחרים של המאבק בקורונה ונתקלו בהתנגדות של כמה וכמה נוסעים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםחדשות עולמיותאמריקן איירליינסFAAדלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: