אא

מינויים חדשים בשדרת הניהול של רשת מלונות פתאל: מי התמנה למה?

שינויים בשדרת הניהול של פתאל: רשת המלונות מודיעה היום (ב') על 4 מינויים חדשים לתפקידי ניהול: אשכול מלונות הרודס ולאונרדו ביץ' בתל אביב; מחלקת פניות הציבור; פרויקטים ואפליקציות במחלקת מערכות מידע; וניהול ביקורת מערכות שכר ונוכחות

צילום: 123rf צילום: 123rf
רשת מלונות פתאל מודיעה היום (ב') על מינויים חדשים בשדרת הניהול. קובי הצואל, מונה לתפקיד מנכ"ל אשכול מלונות הרודס תל אביב ולאונרדו ביץ' תל אביב. הצואל, מנכ"ל, שכיהן בשנתיים האחרונות כמנכ"ל אזור צפון של מלונות חברת קנדה ישראל, החל את דרכו ברשת מלונות פתאל בשנת 2006, כקצין ביטחון ראשי של מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת. לאורך השנים התקדם וכיהן בתפקידי ניהול מגוונים, בהם: מנהל מחלקת הקבלה ולאחר מכן מנהל אגף החדרים של מלון לאונרדו פריוולג' אילת, מנהל אגף הויטליס ובהמשך מנהל תפעול ארמונות הרודס אילת, מנהל מלון הרודס תל אביב, מנכ"ל מלון לאונרדו פלאזה אשדוד ועד לפרוץ מגפת הקורונה כיהן כמנכ"ל מלון לאונרדו בוטיק רחובות.
רשת מלונות פתאלרשת מלונות פתאל
קובי הצואל, רשת מלונות פתאל. צילום משה (מושיקו) חפץ, מונה לתפקיד מנהל פרויקטים ואפליקציות במחלקת מערכות מידע של החברה. ב-4 וחצי השנים האחרונות כיהן חפץ כמנהל קבוצת פיתוח בתחום הממשקים של חברת סילברבייט. סמדר גלאון, מונתה לתפקיד מבקרת מערכות שכר ונוכחות של החברה. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת משאבי אנוש של אשכול מלונות לאונרדו פלאזה ירושלים ולאונרדו בוטיק ירושלים. בין תפקידיה הקודמים, מנהלת משאבי אנוש של מלונות כרמים ובראשית של רשת ישרוטל. דנה זרקו מודריק, מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת פניות הציבור של החברה. הצטרפה לרשת מלונות פתאל אחרי שירות של למעלה מ-25 שנים בצה"ל בהם כיהנה כקצינה בתפקידי פיקוד וניהול בכיר בתחומי פניות הציבור, משאבי אנוש ורווחה. בתפקידה האחרון, כיהנה כקצינת פניות הציבור במטה הכללי של צה"ל. לקראת שחרורה מהצבא, כיהנה זרקו מודריק במשך מספר חודשים בתפקיד העוזרת האישית של אביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל ולאחר כשנה של 'חופשת שחרור' שבה לחברה.
רשת מלונת פתאלרשת מלונת פתאל
דנה זרקו מודריק, רשת מלונות פתאל. צילום: יח"צ  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמנהלים בתנועהרשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: