אא

"מינוי בעל תפקיד עשוי לייצר זעזוע נוסף בישראייר"

באי.די.בי פיתוח בתגובה לבית המשפט בעקבות פניית מחזיקי האג"ח בבקשה למינוי נאמן לבעלת חברת התעופה מזהירים: "עלול להקשות על חברת תעופה כמו ישראייר להתמודד עם אתגרי השעה בשוק התעופה והתיירות הגלובליים". מזהירים מעזיבת בעלי תפקידים

ישראייר. צילום: עידו וכטל ישראייר. צילום: עידו וכטל

לאחר שאג"ח ט' פנו לבית המשפט המחוזי בת"א בבקשה לפתוח בהליכים ולמנות נאמן מיוחד לאי.די.בי פיתוח שהינה בין השאר הבעלים של חברת ישראייר, באי.די.בי. הגיבו לבית המשפט ומזהירים מפגיעה בחברת ישראייר.

בתגובה מציינים בין השאר כי: "למתן צו פתיחת הליכים ו/או מינוי בעל תפקיד עלולים להיות השלכות שליליות גם על החזקות נוספות של החברה, ובפרט החזקות החברה בישראייר תעופה ותיירות  בע"מ.  כך למשל באשר להתחייבויות ישראייר כלפי בנק לאומי בקשר עם הלוואה שהועמדה על ידי ישראייר לחברה".

עוד מוסיפים בחברה כי: "כמו כן, בעת הזו, משבר הקורונה מהווה איום קיומי על תעשיית התעופה. מתן צו חדלות פירעון או מינוי בעל תפקיד, עשוי לייצר זעזוע נוסף בעסקי ישראייר המפוקחת בידי דירקטוריון החברה (ובכלל זה ועדת הביקורת) ועלול להשפיע על נושאי משרה בה והאפשרות לשמר אותם, על אפשרות צליחתה את המשבר ואף על ניסיונות למכירתה אשר ככל שיבשילו, בוודאי יהיו כפופים לאישור כה או אחר מצד נושי החברה".

כמו כן מציינים באי.די. בי. כי: "מינויו של נאמן אינו מאפשר קבלת החלטות ניהוליות ועסקיות אסטרטגיות, לטווח הבינוני וארוך בחברת תעופה כמו ישראייר (כל עוד הבעלות בה והרכב ניהולה לטווח הארוך, לאחר כהונת הנאמן, לא יתבהרו). אף דבר זה עלול להקשות על חברת התעופה כמו ישראייר להתמודד עם אתגרי השעה בשוק התעופה והתיירות הגלובליים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: