אא

עכשיו זה רשמי: ממשלת תאילנד אישרה את פתיחת פוקט לתיירים מחוסנים

כצפוי ממשלת תאילנד אישרה את התכנית לפתיחת האי פוקט לתיירים מחוסנים בחיסון מלא החל מ-1 ביולי השנה ואחריו יעדים נוספים בתאילנד החל מ-15 ביולי. מהם?

חוף ים בפוקט. צילום: 123rf חוף ים בפוקט. צילום: 123rf
ממשלת תאילנד אישרה אתמול (ג') את התכנית לפתיחת האי פוקט לתיירים מחוסנים החל מ-1 ביולי השנה ואחריו את קו סמוי, קופנגן וקו טאו החל מ-15 ביולי לתיירים מחוסנים בחיסון מלא ממדינות מסוימות.

האי הפופולארי יפתח במסגרת פיילוט שממשלת תאילנד אישרה תחת השם “Phuket Sand Box” ולפיו, החל מ-1 ביולי כאמור תותר כניסת תיירים מחוסנים בלבד וילדיהם הלא מחוסנים עד גיל 18.

פוקט הוכרז כאזור פיילוט המותר לכניסת תיירים שחוסנו בשתי מנות חיסון. ילדים לא מחוסנים בגילאים 12 עד 18 יחויבו בבדיקת קורונה.

על פי התכנון, משך השהייה של התיירים המחוסנים וילדיהם בפוקט יעמוד על שבועיים לפני שיוכלו לצאת מהאי ליעדים אחרים בתאילנד. מטרת הארכת השהייה באי, היא בכדי להגביר את השמירה על בריאותם של התיירים ושל אזרחי תאילנד.
דובר ממשלת תאילנד, אנוצ'ה בוראפצ'יסרי, אמר ל"בנגקוק פוסט" כי תיירים נדרשים לשהות בפוקט 14 יום לפני שהם נוסעים למחוזות אחרים בתאילנד. אם הם שוהים בפוקט פחות מ-14 יום, הם נדרשים לטוס חזרה בטיסה ישירה". עוד אמר, שכל מי שנוסע לאחר מכן לקו סמוי, קופנגן וקו טאו יידרשו להגיע בדרכים שיקבעו מראש ולאחר מכן לשהות בשלושת הימים הראשונים במלונות מאושרים בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםתאילנדפספורט תאילנדחדשות תאילנד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: