אא

מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "תיירות הפנים תתאושש החל מהרבעון הראשון של השנה"

אביה מגן, מסכמת את 2020: "בחרנו להיות אקטיביים ולפעול ולא לשבת על הגדר ולחכות". על שנת 2021 היא אומרת: "התיירות הנכנסת תתחדש בהדרגה החל מהרבעון השני"

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל. צילום: אור גפן
אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל. צילום: אור גפן
"2020 הייתה שנת משבר עמוק וחסרת תקדים במלונאות", כך מסכמת מנכ"לית רשת מלונות פתאל, אביה מגן, את השנה החולפת. "ענף התיירות בארץ הושבת כולו לחלוטין לפרקי זמן ארוכים (ועד היום), מה שגרם למשבר כלכלי עמוק אצל מאות אלפים המתפרנסים ממנו והכאב הגדול היה כשנאלצנו להוציא לחל״ת שוב ושוב את עובדינו, שהם עיקר עוצמתנו והנכס היקר ביותר עבורנו". עוד לדברי מגן, "עם פרוץ המשבר, אנו ברשת פתאל הבנו מיד שההתעשתות חייבת להיות מהירה וזמן התגובה במשבר בסדר גודל כזה הוא קריטי. בחרנו להיות אקטיביים ולפעול ובשום שלב לא לשבת על הגדר ולחכות. פעלנו בנחישות עם רגישות. הבנו שנדרשת גמישות רבה, מאחר והמצב השתנה מרגע לרגע ופרטנו את כל התרחישים האפשריים בשביל להיות מוכנים. מתוך כך, עמלנו על תו סגול, כולל איסוף נתונים מרופאים אפידמיולוגים וממדינות אחרות, ניסוח טיוטה ראשונה והכל כדי להניע את הגלגלים מהר יותר, ועוד לפני שהתו המדובר אושר, כבר הטמענו את ההגבלות ברשת פתאל בעזרת הדרכות מכוונות לכל הצוות".
מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "יום עצוב למדינה וחוסר אחריות"מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "יום עצוב למדינה וחוסר אחריות"
"2021 תהיה שנה טובה מ-2020". אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל. צילום: פספורטניוז עוד לדברי מזרחי, "גם בתחום הדיגיטל והטכנולוגיה, בו תמיד הובלנו, לא שקטנו על השמרים ולקחנו את היוזמה והחדשנות צעד אחד קדימה, כשסיימנו להטמיע בכל הרשת את אפליקציית ׳פתאל וולקאם׳, המאפשרת את ניהול החופשה דרך הסמארטפון, שליטה חכמה מרחוק, אפליקציית תקשורת פנים ארגונית לשמירה על קשר עם כל חברי הרשת והמנהלים, מערכת דיוורים עם כלל האורחים ועוד". מגן מוסיפה, "לאורך כל הדרך ומיום הקמתה, רשת מלונות פתאל הפגינה אחריות רבה, נוכח המצב וערכה התאמות למיתון הפגיעה הכלכלית, ע״י מספר פעולות התייעלות ומעבר לשגרת הדממה, כמתבקש בעיתות משבר מהזן שחוסר הוודאות שולט בו. בד בבד עם כל אלו, וברגע שסיימנו לסגור את הרשת, כבר שקדנו על התכניות של היום שאחרי, ביחד עם הענף כולו, לרבות משרד התיירות והתאחדות בתי המלון. במשבר שכזה ישנה חשיבות רבה באופן הניהול המשבר אך חשוב הרבה יותר להפגין הצלחה ביציאה ממנו".

"תיירות הפנים תתאושש החל מהרבעון הראשון של 2021"

מגן מעריכה כי "למרות שהמשק צפוי להיות תנודתי ולסבול מאי ודאות, כל עוד לא תמוגר המגיפה, תיירות הפנים תתאושש החל מהרבעון הראשון של השנה". עוד מעריכה מגן כי "התיירות הנכנסת תתחדש בהדרגה החל מהרבעון השני ובהתאם לקצב ההתחסנות במדינות השונות. בכל מקרה, להערכתנו שנת 2021 תהיה שנה טובה מ-2020 בכל הקשור למלונאות, לנופש ולתיירות ותענה על הצורך של אזרחי ישראל ואזרחי שאר העולם, לחזור לנורמליזציה ולצאת לנפוש. שנה אזרחית טובה ובריאה לכולנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות פתאלאביה מגןמסכמים שנה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: