אא

רעידת אדמה באל על: המנכ"ל, אביגל שורק, מסיים את תפקידו

מנכ"ל אל על, אביגל שורק, הודיע ליו"ר אל על, עמיקם בן צבי, על סיום תפקידו לאחר שנענה להצעה להתמנות למנכ"ל ונשיא חברת דלק US. שורק: "אני אוהב את אל על ואנשיה ותמיד אהיה שגריר נאמן של החברה. מבקש להודות באופן אישי לקני רוזנברג, על האמון, התמיכה והעבודה המשותפת"

אביגל שורק, מנכ"ל אל על. צילום: תמר מצפי אביגל שורק, מנכ"ל אל על. צילום: תמר מצפי

מנכ"ל אל על, אביגל שורק, הודיע ליושב ראש אל על, עמיקם בן צבי, על סיום תפקידו. זאת לאחר שנענה להצעה להתמנות למנכ"ל ונשיא דלק US.

בהודעה לבורסה מציינת אל על כי החלטה זו באה לאחר ששורק קיבל הצעה להתמנות למנכ"ל ונשיא דלק US , חברה בה כיהן כ-10 שנים בתפקידים משמעותיים, עד לתפקיד COO.

שורק ימשיך בתפקידו והחברה תפעל במהירות למינוי מנכ"ל חדש. בהודעתו על בקשתו לסיים את תפקידו, כתב שורק: "אני אוהב את אל על ואנשיה ותמיד אהיה שגריר נאמן של החברה. אני מבקש להודות באופן אישי למר קני רוזנברג, על האמון, התמיכה והעבודה המשותפת, להבטחת עתידה של אל. ההשקעה של כ - 800 מיליון שקל ראויה להערכה רבה והיא מעידה על האמון הרב בחברה והרצון להפוך אותה לחברה חדשנית ומתקדמת, אני בטוח כי נוסיף ונעמוד בקשר גם בעתיד".

עוד הוסיף אביגל, "תודה מיוחדת ליו"ר הדירקטוריון מר עמיקם בן צבי, על עבודתנו המצוינת יחד ועל תמיכתו הבלתי מסויגת בי כמנכ"ל, ובהנהלת החברה. תודה לחברי לשולחן ההנהלה, על עבודתנו המשותפת ועל התרומה המשמעותית ואני בטוח כי הם ידעו להוסיף ולהוביל את אל על לתקופה של שגשוג וצמיחה".

בסיום דבריו מסר תודה מיוחדת "לעובדי אל על המדהימים. בכל שנות עבודתי לא פגשתי אנשים מסורים העושים את עבודתם באמונה ומתוך אהבה לכל מה שאל על מסמלת". בן צבי, יו"ר דירקטוריון אל על מסר, "אני מבקש להודות לאביגל שורק על תרומתו הרבה לקדומה של החברה. ביחד עם ההנהלה הצלחנו להביא את אל על לנקודה בה התגברנו על משבר הקורונה שהוא המורכב ביותר בתולדות אל על והיום אל על חזקה ומוכנה לאתגרי החזרה לשגרה". אביגל שורק, מנכ"ל אל על. צילום: תמר מצפי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: