אא

מנכ"ל אל על: "אנחנו טסים שעתיים יותר להודו. יש פה סכנה"

גונן אוסישקין אמר את הדברים בוועידת התעופה של איגוד הטייסים המתקיימת בשעה זו בת"א. "הקו להודו פוגע. שראש ממשלה מבטיח פיצוי, עוברת שנה ולא קרה כלום. אין מישהו למעלה שמסתכל בראייה על מכלול הדברים". ומה אמר מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, על מיזוג ישראייר?

גונן אוסישקין, לשעבר מנכ"ל אל על. צילום: סיון פרג' גונן אוסישקין, לשעבר מנכ"ל אל על. צילום: סיון פרג'
  דיווח שוטף מוועידת התעופה של איגוד הטייסים הישראלי המתקיימת בשעה זו בגני התערוכה בת"א: מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, התייחס בדברים שאמר בוועידה, בין היתר, לתחרות של אל על בקו להודו אל מול חברת התעופה ההודית, אייר אינדיה, המפעילה קו טיסות ישיר מעל שמי סעודיה: "תחרות שוויונית והוגנת, לא קיימת בישראל. הקו להודו פוגע. שראש ממשלה מבטיח פיצוי, עוברת שנה ולא קרה כלום. אין מישהו למעלה שמסתכל בראייה על מכלול הדברים. אין מישהו שעושה זאת". עוד הלין כי "לא רואים את התהליכים הגלובליים בצורה נכונה. אף אחד לא מדבר על משמעות פתיחת שדה ענק בטורקיה. אנחנו בינתיים טסים יותר שעתיים להודו. יש פה סכנה". עוד לדברי אוסישקין, "רב הנסתר על הגלוי. אני מודאג מבלי מדיניות של הממשלה עם הסכמים ועם תחרות הוגנת יהיה קשה להתחרות עם חברות שמוכרות ב-50 דולר". עוד אמר מנכ"ל אל על, כי "עוד 4 שנים נתב"ג יהיה סתום. אל על תהיה עם 50 מטוסים ועם מועדון הצרכנים הכי גדול. נהיה הרבה יותר יעילים. אל על תמשיך להוביל את שוק התעופה בישראל". ולסיכום דבריו אמר, "מעסיקים אותי מחיר הדלק, התחרות הלא הוגנת ושוויונית ומלחמות הסחר בין ארה"ב וסין".

מנכ"ל ישראייר: "ננסה להתמזג שוב עם סאן דור או עם חברות אחרות"

מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, שדיבר אף הוא בוועידה אמר כי "יש חוסר קורדינציה לפעילות העסקית וביטחון למרות שהשר אמר שדאג להקצות את כל המשאבים. אין סינכרון בכך. אנחנו שלמנו בסוף שבוע 100 דולר על ביטחון לנוסע, כי לא היה מי שישמור על המטוסים באיביזה והיינו צריכים לקחת ארבעה מטוסים לו לו ולנסיה". סירקיס התייחס בדבריו גם למיזוג שלא צלח עם סאן דור: "שנתיים ניסינו להתמזג עם סאן דור. זה לא הצליח. אנחנו ננסה לעשות זאת שוב בעתיד עם סאן דור וחברות אחרות כי אין מקום להרבה חברות. חייבים למזג חברות ושירותים. נצטרך גם לקלוט טייסים זרים כי אחרת נהיה בבעיה".
אורי סירקיס: המו"מ למיזוג עם סאנדור הגיע לישורת האחרונה והסופיתאורי סירקיס: המו"מ למיזוג עם סאנדור הגיע לישורת האחרונה והסופית
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאורי סירקיסישראיירמנכ"ל ישראיירגונן אוסישקין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: