אא

מנכ"ל אל על הנכנס במסר ראשון לטייסים: "החברה מחויבת לטייסיה. אני משוכנע שגם אתם"

מטאטא חדש, מטאטא טוב? מנכ"ל אל על הנכנס, אביגל שורק, במסר מפייס לטייסי החברה: "תפיסת ההנהלה ותפיסת עולמי האישית הינה WIN WIN, הידברות ושיח משותף המבוסס על אמון ועבודה למען עתיד טוב יותר. אני בטוח שבמאמץ משותף נוביל את אל על. רק ביחסים הבנויים על אמון והידברות נצליח"

מטוס השלום של אל על. צילום: יחצ אל על מטוס השלום של אל על. צילום: יחצ אל על
על רקע מערכת היחסים העכורה המתמשכת בין טייסי אל על להנהלת החברה, מנכ"ל החברה הנכנס, אביגל שורק, שולח מסר מפוייס ראשון לטייסים. באגרת ראשונה ששלח אתמול (שלישי) לטייסים, הוא מבקש מהם להגיע להסכמות בדרך החיוב ולא בדרך השלילה כבעבר. "בראשית דבריי אני רוצה להתחיל בהוקרת תודה, לכם ולכלל אנשי החברה על התמיכה בחברה וההירתמות במהלך החודשים האחרונים", כותב שורק לטייסים. עוד הוא כותב, "ההון האנושי הוא אבן היסוד של כל חברה. באל על, לטייסי החברה יש מקום ותפקיד מרכזי וחשוב מאין כמוהו. תפיסת ההנהלה ותפיסת עולמי האישית, הינה WIN WIN, הידברות, שיח משותף המבוסס על אמון ועבודה למען עתיד טוב יותר".
אביגל שורק, מנכ"ל אל על הנכנסאביגל שורק, מנכ"ל אל על הנכנס
אביגל שורק, מנכ"ל אל על הנכנס. צילום: דוברות אל על עוד כותב מנכ"ל אל על לטייסים, "החברה מחויבת לטייסיה. אני משוכנע שגם לכם מחויבות מלאה לחברה ותוסיפו לפעול גם בעתיד להצלחתנו המשותפת". בהתייחסו לסוגיית השכר כותב שורק, "בימים האחרונים פנו אליי מספר גורמים בבקשה לדון במתווה השכר לאחר סיום תכנית ההבראה. אנחנו קשובים לעניין ונקיים שיח מול הנציגים הרלוונטיים, לאחר שנשוב לפעילות סדירה. אולם, בנקודת זמן זו, יש למקד את עיקר המאמצים בגיוס ההון הכרחי וחזרה לפעילות. מתווה מימון ההלוואה עומד ותלוי ורק התגייסות של כולנו ועבודה במתווה עבודה תקין תאפשר יישום מוצלח של התוכנית ההבראה". את האגרת מסיים שורק עם מסר לעתיד, "שאיפתנו ורצוננו הינה לשוב לפעילות סדירה מהר ככל האפשר, להשיב אתכם לעבודה במהירות האפשרית וככל שיתאפשר מסחרית ולהתחיל במימוש תכנית החזרה לפעילות. אין זה סוד שהתקופה הקרובה לא תהיה פשוטה אולם, אני סמוך ובטוח שבמאמץ משותף נוביל את אל על. רק ביחסים הבנויים על אמון והידברות נצליח".
טייסי אל עלטייסי אל על
טייסי אל על. צילום: ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלטייסי אל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: