אא

מנכ"ל אל על ללקוחות: "נוכח תחילת יישומו של הסיוע לחברה אנו יכולים לצאת עתה בפרסום מדיניות החזרים חדשה"

במכתב ללקוחות אל על אומר אוסישקין כי ניתן יהיה לקבל זיכוי על כרטיס טיסה שבוטל או להעבירו לטיסה עתידית בערך כולל של 125% משווי הכרטיס המקורי. אוסישקין: "לאור כמות הכרטיסים הגדולה, והעומס הרב, פנייתנו ללקוחות נעשית באופן הדרגתי"

גונן אוסישקין,צילום: סיון פרג' גונן אוסישקין,צילום: סיון פרג'
גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על הוציא מכתב לכלל לקוחות החברה, ובה מפרט על מדיניות החזרים חדשה ועל חזרת החברה לפעילות בתחילת חודש אוקטובר. אוסישקין כותב: "בחודשים האחרונים חברת אל על מתמודדת עם המשבר הגדול ביותר שפקד את ענף התעופה אי פעם על רקע מגפת הקורונה. הנחיות מדינת ישראל ומדינות אחרות, לצד חרדה לבריאות הציבור, הפסיקו כמעט לגמרי את פעילותנו. הציפייה שלך היא המטרה שלנו ובחודשים האחרונים לא יכולנו להיענות לה ואנו יודעים שאכזבנו אותך. אני מבקש להתנצל בפניך ולהודות לך על סבלנותך והבנתך." המנכ"ל על מדיניות ההחזרים: "נוכח תחילת יישומו של הסיוע לחברה אנו יכולים לצאת עתה בפרסום מדיניות החזרים חדשה עליה עמלנו בחודשים האחרונים. במסגרת המדיניות, אנו פונים אל לקוחות המחזיקים בכרטיסי טיסה לטיסות החברה שבוטלו בתקופת הקורונה ומציעים חלופה אטרקטיבית של זיכוי, הניתן להעברה לכל נוסע ולמימוש בכל טיסה, בערך כולל של 125% משווי הכרטיס המקורי או החזר כספי, לפי בחירת הלקוח. לאור כמות הכרטיסים הגדולה, והעומס הרב, פנייתנו ללקוחות נעשית באופן הדרגתי. במקביל, החברה מתארגנת לחידוש פעילות הטיסה תחת המגבלות הקיימות ונשוב החל מתחילת אוקטובר להפעיל טיסות לאתונה ומאמצע אוקטובר ליעדי הדגל של החברה, ניו יורק, פריז, לונדון ובהמשך גם ללוס אנג'לס ומיאמי. אוסישקין סיכם: "אנו עושים כל שביכולתנו כדי שמתקופת משבר הקורונה נצא, בשיתוף עמכם, לקוחותינו, טובים יותר וראויים לאמון שלכם בחברת אל על."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלגונן אוסישקין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: