אא

מנכ"ל חדש לארקיע: רו"ח ירון אמזלג

רו"ח ירון אמזלג מונה היום (ב') כמנכ"ל ארקיע. אמזלג, 41, שימש ב-3 השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של ארקיע ולפני כשנה קודם לתפקיד המשנה למנכ"ל. אמזלג: "מאמין שבשילוב כוחות עם עובדי החברה נוכל לצלוח את התקופה הזו ולפתוח דף חדש"

ארקיע. צילום: עידו וכטל ארקיע. צילום: עידו וכטל
רו"ח ירון אמזלג מונה היום (שני), כמנכ"ל חברת ארקיע. אמזלג (41) שימש ב-3 השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של ארקיע ולפני כשנה קודם לתפקיד המשנה למנכ"ל החברה. מדוברות ארקיע נמסר כי אמזלג יתמקד כעת בהחזרת החברה לפעילות אחרי משבר הקורונה עם קבלת הלוואה בערבות המדינה, והסכמות עם העובדים ובעלי המניות. אמזלג: "אני מודה על האמון שניתן בי, אין ספק שמצבו הנוכחי של הענף לא פשוט, אבל מאמין שבשילוב כוחות עם העובדים השותפים בבעלות על החברה נוכל יחד לצלוח את התקופה הזו ולפתוח דף חדש ומוצלח".
מנכל חדש לארקיעמנכל חדש לארקיע
ירון אמזלג, המנכ"ל החדש של ארקיע. צילום: יחצ ארקיע אמזלג מחליף בתפקיד את ניר דגן, שהודיע באחרונה על רצונו לפרוש מהתפקיד. אתמול פרסמנו כאן כי בעלי השליטה בארקיע, האחים נקש (70%), מציעים לעובדי החברה (30%) לקראת אפשרות של מיזוג החברה או שינוי בבעלות, לוותר על חלקם בבעלות על שניים ממלונות הקבוצה ובתמורה תוותר הקבוצה על הלוואת בעלים. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיע

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: