אא

מנכ"ל יאט"א בישראל: "לא התקבלה בארץ החלטה להקל על חברות תעופה כמו בעולם"

קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א בישראל, לשרת התחבורה: "הקלה משמעותית על חברות התעופה תסייע להן להתמודד עם המשבר ותיצור תשתית ראויה להבטיח עד כמה שניתן חזרה מהירה וחלקה לשגרת פעילות תעופתית מישראל"

מירי רגב, שרת התחבורה. צילום מסך מאחת ממסיבות העיתונאים בנתב"ג מירי רגב, שרת התחבורה. צילום מסך מאחת ממסיבות העיתונאים בנתב"ג
נוכח משבר הקורונה המתמשך בעולם התעופה, קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א בישראל, מבקש משרת התחבורה, מירי רגב, לפעול להקלה בתשלומים השונים המוטלים על חברות התעופה הטסות לישראל וממנה. זוסמן מציין בין השאר בפנייתו לשרה רגב, "אמנם, למרבה הצער סיומו של המשבר הנוכחי וחזרה לשגרה עדיין אינם נראים בעין, אך מדינות רבות בעולם כבר פעלו ופועלות להכשרת הקרקע באופן שהחזרה לשגרת שמיים פתוחים ופעילות תעופתית מלאה תהיה חלקה ומהירה ככל האפשר. בין הפעולות שכבר ננקטו (כל מדינה על פי צרכיה המיוחדים) היה סיוע ישיר לחברות תעופה, הנחות, לעיתים אף ביטול זמני של תשלומים ואגרות ועוד". עוד כותב מנכ"ל יאט"א בישראל לשרת התחבורה, "למיטב ידיעת ארגון יאט"א המלווה תהליכים כאמור במדינות אחרות בעולם, עד מועד פנייתנו זו, לא התקבלה בישראל כל החלטה ביחס להטבה או הקלה לחברות התעופה הבינלאומיות בעידוד או תמריץ לחזרה מהירה לשגרה".
קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א ישראלקובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א ישראל
קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א ישראל. צילום באדיבות זוסמן עוד כותב זוסמן, "בשים לב לכך שאנו עומדים ערב שנה אזרחית חדשה וכפועל יוצא מכך גם לפני כן עדכון תעריפים תקופתי, נבקשך לנצל הזדמנות להפעיל את סמכותך ולפעול למתן הקלות או הנחות בדומה לאופן שנעשה על ידי רשויות מדינה ו/או תעופה אזרחית במקומות אחרים בעולם. (כאמור לעיל לא חסרות דוגמאות לכך)". עוד אומר זוסמן לרגב, "לטעמנו, הקלה משמעותית (ולו רק זמנית), לא רק שתסייע לחברות התעופה להתמודד עם המשבר חסר תקדים בהיקפו אלא שתיצור תשתית ראויה להבטיח (עד כמה שניתן) חזרה מהירה וחלקה לשגרת פעילות תעופתית אזרחית בינלאומית ענפה מישראל ואליה מיד בסמוך לאחר שיתאפשר הדבר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיאט"אמירי רגב שרת התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: