אא

מנכ"ל ישראייר: ״לא נשרוד את ההדלפות המגמתיות של בכירי משרד הבריאות, היוצרות אי ודאות וכאוס עסקי״

אורי סירקיס: בנתב"ג מתגלים כ-0.3% חיובים לנגיף, הודות למערך בדיקות קפדני לפני הטיסה ובהגעה לישראל. בארץ, שיעור החיובים מגיע כבר ל-2%, מדוע לשלול את זכותם של מאות אלפי ישראלים לצאת לחופשה בחו"ל במחירים שווים לכל נפש"?

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב

נוכח הכנסת מדינות נוספות לרשימת המדינות האסורות, והאיום של בכירי משרד הבריאות כי עוד מדינות עשויות להיכנס לרשימה, אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר זועם ועולה להתקפה. סירקיס ״שנלחם״ בשנה וחצי האחרונות מאז פרוץ משבר הקורונה הצליח להשאיר את חברת ישראייר פעילה באופן רציף, אמר הבוקר לפספורטניוז :"הענף נמצא על קו פרשת מים. לא נוכל לשרוד נוכח ההדלפות המגמתיות של בכירי משרד הבריאות, היוצרות אי ודאות וכאוס עסקי". מנכ״ל ישראייר מוסיף ואומר: ״ בנתב"ג מתגלים רק כ-0.3% חיוביים לנגיף הקורונה, הודות למערך בדיקות קפדני לפני הטיסה ובהגעה לישראל. בארץ, שיעור החיובים מגיע כבר לשני אחוזים, מדוע לשלול את זכותם של מאות אלפי ישראלים לצאת לחופשה בחו"ל במחירים שווים לכל נפש?״, זועם מנכ״ל ישראייר.

ובתוך כך, למרות ההגבלות הנוספות של משרד הבריאות על היציאות לחו"ל של ישראלים, בסוף השבוע נחת בישראל מטוס חכור חדש של ישראייר מסוג איירבוס 320, מהלך שתוכנן כמובן מראש. על כך אומר מנכ"ל ישראיייר: "המטוס החדש הובא ארצה בחכירה יבשה לשנתיים עד חמש שנים. זיהינו עסקה מעולה המאפשרת לנו גמישות תפעולית בשנה הקרובה ולאחר מכן ליהנות ממחירי הפעלה אטרקטיביים. אנחנו מתכננים קדימה באופטימיות על אף העובדה שהמצב הנוכחי הוא קודר ובעייתי".

מטוס חדש לישראיירמטוס חדש לישראייר
המטוס החדש של ישראייר. צילום: ישראייר   המטוס החדש של ישראייר ביום שישי בנתב״ג. צילום: ישראייר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: