אא

מינוי חדש בלופטהנזה ישראל: מרכוס הגנברוך התמנה למנכ"ל הקבוצה

מרכוס הגנברוך מחליף את עופר קיש שכיהן כמנכ"ל הקבוצה ב-5 השנים האחרונות. באירוע הפרידה מקיש, הכריזה הקבוצה על גידול משמעותי במספר הטיסות השבועיות מת"א לנמלי הבית החל מלוח טיסות הקיץ הקרוב

מימין: עופר קיש, פיטר פולם ומרכוס הגנבורך. צילום: ספיר פרץ מימין: עופר קיש, פיטר פולם ומרכוס הגנבורך. צילום: ספיר פרץ
מרכוס הגנברוך מונה למנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, המונה את חברות התעופה: אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס, לופטהנזה ו-SWISS בישראל. הגנבורך מחליף את עופר קיש שעוזב את החברה אחרי 5 שנים. הגנברוך (35) בעל ניסיון רב בתחום התעופה. עבד במגוון תפקידים בלופטהנזה בהם: ניהול הכנסות ומכירות, שם צבר כ-4 שנות ניסיון כמנהל אזורי וכראש מחלקת פיתוח עסקי ומכירות עבור רוסיה. בתפקיד אחרון זה היה מוצב במוסקבה. ב-8 החודשים האחרונים ולפני תפקידו החדש בתל אביב, היה חלק מהצוות הניהולי במינכן, שעקב אחר הביצועים הגלובליים של לופטהנזה. הגנברוך כאמור מחליף בתפקיד את קיש, שכיהן בתפקיד במשך 5 שנים וימשיך בתפקיד חדש בישראל מחוץ לקבוצת לופטהנזה. קיש שימש בתפקידי ניהול ומפתח שונים במכירות ברחבי אירופה וישראל ב-32 השנים האחרונות בלופטהנזה.
נפרדים מעופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראלנפרדים מעופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל
נפרדים מעופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל. צילום: ספיר פרץ

קיץ אופטימי: 29 טיסות יתווספו ללוח הטיסות של לופטהנזה אל ומת"א

באירוע עיתונאים שהתקיים הבוקר (ג') במלון INK במרכז תל אביב, בכירים בקבוצה, שהגיעו להיפרד מקיש, הציגו תחזית אופטימית לקיץ 2022. "החל מלוח טיסות בקיץ הקרוב, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה - לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס - יגדילו משמעותית את ההיצע ותדירות הטיסות שלהן מ-44 טיסות שבועיות ל-73 טיסות שבועיות", אמר קיש. עוד נמסר כי כל חברות הקבוצה יגדילו את כמות טיסותיהן, במיוחד אוסטריאן איירליינס לווינה ובריסל איירליינס לבריסל. "עם לוח טיסות מורחב זה, קבוצת לופטהנזה מתקרבת לכמות הטיסות שהפעילה טרום המגיפה, בשנת 2019. בהשוואה לאביב וקיץ 2021, קבוצת לופטהנזה צופה גידול של כ30% בכמות ההזמנות", אמר קיש. על פי נתוני הקבוצה, 6 מכל 10 נוסעים מישראל ממשיכים בטיסות המשך מנמלי הבית של הקבוצה בפרנקפורט, מינכן, ציריך, וינה ובריסל ועושים שימוש ברשת הטיסות הרחבה שמציעה הקבוצה. "היצע זה נותן מענה מקסימלי למגזר התיירות והפנאי, בנוסף למגזר העסקי. העיר רייקיאוויק, שבאיסלנד, נמנית בין היעדים המבוקשים באירופה לקיץ הקרוב, והיא מוצאת עניין מיוחד בקרב הנוסעים הישראלים. ברשת הטיסות הבין יבשתיות, יעדים ברחבי אמריקה פופולריים כתמיד. יעדים חדשים של חברת הקבוצהDiscover Eurowings, כגון: לאס וגאס וטמפה פתוחים להזמנות בשילוב עם טיסות של לופטהנזה מתל אביב. בנוסף, מדינות כמו מקסיקו, קוסטה ריקה וארגנטינה נמצאות הקיץ בראש הרשימה. יותר ויותר לקוחות בישראל מזמינים את כרטיסי הטיסה שלהם באונליין (כ-40%) בנוסף, הביקוש למחלקות הפרימיום עולה השנה; הנוסעים מחפשים יותר נוחות ושירות", נמסר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםמנהלים בתנועהלופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: