אא

משבר תעופה חדש: חשש לעצירת כלל הטיסות הישראליות

יו"ר אל על, מזהיר את המשנה לראש המטה לביטחון הפנים, כי לאחר שהושגו הסכמות, מנכ"ל משרד החוץ הודיע לו כי אין בכוונת המשרד להמשיך ולהעסיק את עובדי מערך האבטחה בחו"ל. "חזרה מהסכמות שהושגו תגרום למשבר באבטחת התעופה ועצירת כלל הטיסות הישראליות"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
פרסום ראשון: שוב מרחף משבר תעופה בכל הקשור לעובדי האבטחה של חברות התעופה הישראליות בחו"ל. לאחר שנראה שהמשבר הארוך והמתוקשר הסתיים , מסתבר כי הוא עדיין לא נפתר. יו"ר חברת אל על אלי דפס, הזהיר אתמול (חמישי) במכתב את איתן בן דוד, המשנה לראש המטה לביטחון לאומי, כי: "חזרה מהסכמות שהושגו תגרום למשבר באבטחת  התעופה ועצירת כלל הטיסות הישראליות". המכתב של דפס גם מיועד ליואב הורביץ, ראש הסגל ומנכ"ל משרד ראש הממשלה. כזכור ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המשמש גם כשר החוץ. דפס מציין עוד בפנייה שלו כי, הוא הופתע לקבל את מכתבו של מנכ"ל משרד החוץ, יובל רותם בתחילת חודש אוקטובר, וכי הוא עדכן כי אין בכוונת משרד החוץ להמשיך להעסיק את עובדי עמ"י , החל מיום 1.1.2019.

עוד מוסיף דפס במכתב: "אני מזכיר כי בחודש אוגוסט 2018 הודעתם לנו בשיחת ועידה שקיימנו כי  המשך העסקתם של עובדי עמ"י (עובדים מקומיים ישראליים, ג.ל.), הוסדר וייחתם הסכם בין משרד האוצר ומשרד החוץ הנושא. בהתאם, נתתם את אישורכם לאגף ביטחון אל על לפרסם את לוח טיסות החורף שך חברות התעופה הישראליות, אשר פורסם מיד לאחר מכן". עוד מלין דפס כי: "לא יתכן מצב בו מדינת ישראל תחליט על הפסקת העסקת עובדים אלו החל מיום 1.1.2019, כחודשיים וחצי מהיום. (ולאחר שהעניין כבר טופל והוסדר), ללא כל פתרון  ולאחר שפורסם לוח הטיסות של חברות התעופה הישראליות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאלי דפסיו"ר אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: