אא

משלוח ראשון של חיסוני קורונה נחת בנתב"ג. רה"מ: "אני מתכוון להיות הראשון שיתחסן כדי לשמש דוגמה". צפו

נתניהו: "אני מכהן לא מעט שנים כרה"מ וזהו אחד הרגעים המרגשים ביותר שעבדתי עליו קשה מאוד. חודשים ארוכים עם שר הבריאות ואנשי משרדו כדי להביא מזור ופתרון למגפת הקורונה והנה כאן אתם רואים את המלגזה שמורידה את החיסונים הראשונים. נביא לכאן מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל. אנחנו ביום חג גדול למדינת ישראל. הסוף נראה בעין"

משלוח ראשון של חיסוני קורונה נחת בנתב"ג. צילום מסך משידור חי שהועבר מלשכת רה"מ משלוח ראשון של חיסוני קורונה נחת בנתב"ג. צילום מסך משידור חי שהועבר מלשכת רה"מ
משלוח ראשון של חיסוני הקורונה של חברת התרופות "פייזר" נחת הבוקר (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון. ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הבריאות, יולי אדלשטיין, מוסרים ברגעים אלה הצהרה לציבור מנתב"ג.

נתניהו: "אני מכהן לא מעט שנים כראש ממשלה וזהו אחד הרגעים המרגשים ביותר שעבדתי עליו קשה מאוד. חודשים ארוכים עם שר הבריאות ואנשי משרדו כדי להביא מזור ופתרון למגפת הקורונה והנה כאן אתם רואים את המלגזה שמורידה את החיסונים הראשונים. נביא לכאן מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל. אנחנו ביום חג גדול למדינת ישראל. רואים את סוף. צריך עדיין לשמור על הכללים אבל הסוף נראה בעין". עוד אמר, "אני מתכוון להיות הראשון שיתחסן כדי לשמש דוגמא. אנחנו רואים את האור בקצה המגפה". המטוס של חברת DHL שהגיע מבריסל הביא עימו כ-3,000 חיסונים ראשונים. מחר (חמישי) צפוי להגיע המשלוח הגדול שיכלול מאות אלפי חיסונים.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: