אא

נח גרינוולד, משנה למנכ"ל מלונות דן, פורש אחרי 49 שנים

אחרי כמעט יובל שנים, נח גרינוולד, משנה למנכ"ל מלונות דן, פורש: "החלטתי שהגיע הזמן לפרוש לגמלאות ולנוח. שמח להשאיר חברה עם איתנות פיננסית ואופק כלכלי יציב". מי יתפוס את מקומו?

רונן ניסנבאום. צילום: וולדורף אסטוריה רונן ניסנבאום. צילום: וולדורף אסטוריה
נח גרינוולד, משנה למנכ"ל רשת מלונות דן הודיע על פרישה אחרי 49 שנים ברשת. רו"ח אבישי מצא, המכהן ב-15 השנים האחרונות כחשב החברה, יחליף את גרינוולד בתפקידו וימונה לסמנכ"ל הכספים של מלונות דן. גרינוולד, שיסיים את תפקידו לקראת ראש השנה, החל את דרכו הארוכה רשת בשנת 1972 באגף הכספים בתפקיד עוזר לחשב החברה. במרוצת השנים ביצע מספר תפקידים באגף הכספים של הרשת, החל ממנהל מחלקת אשראי וגביה, חשב, סמנכ"ל כספים ועד לתפקידו הנוכחי כמשנה למנכ"ל. "אחרי 49 שנים בדן החלטתי שהגיע הזמן לפרוש לגמלאות ולצאת לנוח. החברה הפכה לי לבית, כשאת רוב חיי הבוגרים ביליתי באגף הכספים של החברה שם כיהנתי בכל תפקיד אפשרי. אני שמח להשאיר אחריי חברה עם איתנות פיננסית ואופק כלכלי יציב, על אף התקופה המאתגרת של משבר הקורונה".
נח גרינוולדנח גרינוולד
"שמח להשאיר חברה עם איתנות פיננסית ואופק כלכלי יציב". נח גרינוולד, משנה למנכ"ל רשת מלונות דן הפורש' מיכאל פדרמן, יו"ר דירקטוריון רשת מלונות דן: "נח הוא אחד מעמודי התווך של חברת מלונות דן כבר מספר עשורים ויש לו זכויות רבות בהצלחתה של החברה. אני מלא הערכה על המקצוענות והידע העצום שלו בתחום הכספים ומעל הכל החברות והשותפות לדרך. אני רוצה להודות לנח בשמי ובשם משפחת מלונות דן על תרומתו הרבה להצלחתה של החברה ומאחל לו הצלחה גדולה בדרכו החדשה". רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן: "נח ניהל ביד רמה את אגף הכספים של החברה כשלאורך השנים ביצע את כל התפקידים המשמעותיים ביותר באגף. בשנים האחרונות נעזרתי רבות בניסיון העצום של נח ועם הכניסה שלי לתפקיד כמנכ"ל הערכתי את הידע והתמיכה שלו שסייעה לי להשתלב בצורה הטובה ביותר ועל כך אני מודה לו מקרב הלב ומאחל לו הצלחה רבה".    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרונן ניסנבאוםרשת מלונות דן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: