אא

נערכת לחודשי הקיץ: השדרוגים והחידושים של אל על

חלב סויה, החזרת מטוס לצי ה-737 ועוד: השינויים והשדרוגים באל על לקראת עונת הקיץ הבוערת

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז
אל על נערכת לקראת הקיץ: במהלך חודשי יולי-אוגוסט אל על צפויה לשבור את שיא הנוסעים (אלא אם יתקיימו שביתות נוספות) של השנים האחרונות, במה שמוגדר כ״תיירות נקמה״, נוסעים שמפצים על הזמן שאבד בשנתיים של הסגרים. חברת התעופה השיקה לאחרונה מספר שדרוגים בטיסות, ביניהם החזרת מטוס נוסף לשירות, כריכים, שוקולדים וחלב סויה. כל הפרטים על השינויים באל על.

שוקולדים וחלב סויה: שיפורים במחלקת העסקים

חברת אל על הוסיפה חלב סויה למחלקות היוקרה, פרימיום וביזנס. מעתה האלרגים לחלב יוכלו ליהנות ממשקאות עם חלב סויה. עוד החברה הוסיפה שוקולדים למחלקות היוקרה בטיסות לצפון אמריקה, כלומר טיסות ארוכות הטווח.

עוד מטוס 737 מתחדש ומצטרף לשירות

התפשטות נגיף הקורונה גרמה לאל על להשבית מספר מטוסים, ביניהם גם צי ה-777 שטרם חזר ולא ברור מתי יחזור לשירות. כעת החברה החזירה לשירות את מטוס 4X-EKK. מדובר במטוס 737-800 שעבר רענון בקבינה ויכול להכיל 150 נוסעים במחלקת תיירים ועוד 16 נוסעים במחלקת עסקים. מדובר במחלקת עסקים שדומה לכיסאות הפרימיום במטוסי הדרימליינר, וכבר נמצאת במספר מטוסי 737-800 שעברו רענון.

נפרדת מהכריכים: עוברת לג׳בטות 

בשנים האחרונות אל על שינתה את האוכל במחלקות התיירים והגישה כריכים בטיסות הקצרות. כעת החברה תפרד מהכריכים ותשדרג אותם לג׳בטות של לנדוור. עוד הכריכים יוגשו בטיסות לאתונה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: