אא

נשיא התאחדות המלונות: "בעולם החלו לבנות תשתיות למלחמה על כל תייר, ופה? כלום"

אמיר חייק, נשיא התאחדות בתי המלון, מזהיר מהיום שאחרי הקורונה. "ישראלים בעלי יכולת יטוסו לחו"ל והתלות בתיירים תהיה גדולה הרבה יותר. תהיה מלחמה עולמית על כל תייר ותייר בשנת 2021. צריך לפעול מהר"

תיירים סינים בים המלח. צילום: shutterstock תיירים סינים בים המלח. צילום: shutterstock
אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות מזהיר את מקבלי ההחלטות בממשלה שאם לא ישכילו לחשוב על היום שאחרי גם בתחום התיירות - תעשיית התיירות של מדינת ישראל תשלם מחיר כבד. חייק לפספורטניוז: "חייבים לחשוב על היום שאחרי הקורונה ולפעול כבר כעת. אני חושש שמצב המלונות יהיה גרוע יותר ביום שאחרי". עוד לדברי חייק, "ישראלים בעלי יכולת יטוסו לכל מדינות העולם והתלות בתיירים תהיה גדולה הרבה יותר. תהיה מלחמה עולמית על כל תייר ותייר בשנת 2021. בעוד שכל מדינות העולם כבר החלו לבנות את התשתיות למלחמה על כל תייר, פה אין אפילו צוות שדן ביום שאחרי הקורונה. פשוט לא עושים פה כלום ונשלם מחיר כבד".
התאחדות בתי המלוןהתאחדות בתי המלון
"פשוט לא עושים פה כלום". אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות. צילום: מור אלוני נשיא ההתאחדות מוסיף, "זה נושא המחייב את כולנו לפעול ולפעול מהר, לשנס מותניים ובצורה יצירתית". ישראל צועדת לבחירות בפעם הרביעית תוך שנתיים וחייק מקווה שבזמן המועט שנותר לשרת התיירות, אורית פרקש הכהן, בתפקיד הנושא יטופל.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםהתאחדות בתי המלון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: