אא

נתניהו בטקס קבלת הטיסה המסחרית הראשונה של פליי דובאי בנתב"ג: "וולקאם ובואו שוב ושוב"

טיסה מסחרית ראשונה של פליי דובאי נחתה לפני דקות אחדות בנתב"ג. בטקס קבלת הפנים החגיגית בשדה אמר רה"מ, בנימין נתניהו: "אנחנו מפוררים את הסכסוך היהודי-ערבי. כל העולם מסתכל ורואה שאנחנו עושים כאן היסטוריה". מנכ"ל פליי דובאי: "אני מקווה שזה יהיה האור שיאיר על כל האזור"

ראש הממשלה ומנכ"ל פליי דובאי ר'יית' אלר'יית', Ghaith Al Ghaith. צילום: סיון פרג' ראש הממשלה ומנכ"ל פליי דובאי ר'יית' אלר'יית', Ghaith Al Ghaith. צילום: סיון פרג'

התרגשות היום בנמל התעופה בן גוריון.

הבוקר (חמישי) נחתה בשדה התעופה הטיסה המסחרית הראשונה של חברת התעופה פליי דובאי.

בטקס קבלת פנים חגיגי אותו פתח אפרים פורטיס, מנכ"ל אופן סקיי, נציגת פליי דובאי בישראל שאמר: "אני נרגש להיות כאן. זה מסמל את ההיסטוריה. אגיד בביטחון שפליי דובאי היא הסנונית הראשונה להסכם השלום".

אפרים פורטיס, מנכ"ל אופן סקיי. צילום מסך טקס קבלת פנים בנתב"ג

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שעלה לדבר אחריו אמר, "סלאם עלכום. זהו רגע של היסטוריה. טיסה מסחרית ראשונה בין דובאי לת"א. אנחנו משנים את ההיסטוריה. אנחנו נכנסים לעידן חדש שישנה את המזרח התיכון. אנשים שואלים איך זה לא קרה קודם ובכן זה קורה עכשיו. ההתרגשות רבה של בקרב הישראלים. הפטור מוויזות יגדיל את תנועת התיירים. כל העולם רואה את זה. וולאקם ובואו שוב ושוב ושוב".

עוד לדברי נתניהו, "זו הטיסה המסחרית הראשונה מדובאי לישראל. טיסה היסטורית כי היא פותחת עשרות טיסות לדובאי, לאיחוד האמירויות, לבחריין וגם למזרח הרחוק. זה יעשה עם פטורים מוויזות. זה יפתח את המסחר, הכלכלה והתיירות. מזרח תיכון חדש ושונה. זה מפגש בין עמים ובין מנהיגים. המציאות לא תראה ככה. אנחנו מפוררים את הסכסוך היהודי-ערבי ויוצרים עתיד חדשה. כל העולם מסתכל ורואה שאנחנו עושים כאן היסטוריה".

לשאלת עיתונאי מדובאי השיב נתניהו כי הוא מקווה שעוד ועוד מדינות יצטרפו למעגל השלום. "המזרח התיכון יכול להיות הסנטר החדש לפעילות כלכלית, אנושית ותרבותית ולתת דוגמא לכל העולם. אני באמת מאמין בזה. אם היית בא לפה לפני 20 שנה, היית רואה פה משהו אחר לגמרי. רוח החדשנות והגאונות של העם שלנו הביא את ישראל למשהו אחר".

מנכ"ל פליי דובאי, Ghaith Al Ghaith, בטקס קבלת הפנים של הטיסה המסחרית הראשונה: "אנחנו מאוד מאושרים להיות קשורים למדינת ישראל כדי לבנות עתיד חיובי משגשג וחזק ממה שהיה בעבר. אני מקווה שזה יהיה האור שיאיר על כל האזור".

מנכ"ל פליי דובאי ר'יית' אלר'יית', Ghaith Al Ghaith. צילום: סיון פרג'

Flydubai, שנחתה לפני דקות אחרונות כאמור עם הטיסה המסחרית הראשונה מדובאי, תפעיל קו טיסות ישיר בתדירות של 2 טיסות יומיות מת"א לדובאי במטוסי בואינג 737. הצטרפה, מיד לאחר החתימה על הסכם השלום עם ישראל למערכת ה-BSP של חברות התעופה בישראל. המשמעות, סוכני נסיעות בישראל יכולים למכור במערכות שלהם כרטיסי טיסה טיסות של פליי דובאי המיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי.

פליי דובאי, שנוסדה בשנת 2008 ובסיסה בדובאי, היא חברת בת של ענקית התעופה, אמירייטס Emirates. צי המטוסים שלה מונה כ-64 מטוסי בואינג מהם 51 בואינג 737-800.

מנכ"ל פליי דובאי ונתניהו בטקס קבלת הפנים לטיסת המסחרית הראשונה של פליי דובאי לת"א. צילום מסך שידור חי ר'יית' אלר'יית', מנכ"ל flydubai, אמר: "טיסת הבכורה של היום מממשת הלכה למעשה, את הסכם התעופה האווירית. הטיסות הישירות בין שני היעדים יתמכו בפיתוח מיזמים מסחריים במספר מגזרים, ובכך יסייעו להניע הצלחה ושגשוג. אנו מצפים לקבל בברכה את הנוסעים הראשונים מישראל, שיגיעו לבקר ולהכיר את איחוד האמירויות". ג'יהון אפנדי ( (Jeyuhn Efendסגן נשיא בכיר לתפעול מסחרי ומסחר אלקטרוני, אמר: "מאז שהכרזנו על השקת הפעילות מ/אל תל אביב, אנחנו רואים ביקוש גדול לשירותים הן מישראל והן מאיחוד האמירויות. קיבלנו את ההזמנות הראשונות שלנו הן מתיירים והן מנוסעים עסקיים, זמן קצר לאחר פרסום לוח הטיסות. קיימת הזדמנות להגביר את תדירות שתי הטיסות היומיות שלנו".   בנימין נתניהו. צילום: סיון פרג'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםפליי דובאי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: