אא

סגר? טורקיש איירליינס מגדילה תדירויות טיסה לישראל

טורקיש איירליינס, שעד הקורונה נחשבה לחביבת הקונקשנים מנתב"ג, מגבירה ב-19 ביולי את תדירויות הטיסה שלה ל-10 טיסות בשבוע והמזוודה עוד נטויה. כמו כן, מציעה ביטוח נסיעות עם כיסוי למקרה של הידבקות בקורונה

טורקיש איירליינס. צילום: יחצ חברה טורקיש איירליינס. צילום: יחצ חברה
חברת התעופה הטורקית, טורקיש איירליינס, מגדילה החל מה-19 ביולי את תדירויות הטיסה שלה בקו תל אביב-איסטנבול ל-10 טיסות שבועיות. מתוכן, 6 טיסות ינחתו בשדה התעופה החדש של איסטנבול (איסטנבול גרנד איירפורט) ו-4 ינתחו בשדה התעופה saw הקטן יותר. טורקיש איירליינס, שעד הקורונה נחשבה לחביבת הקונקשנים מנתב"ג, חידשה את טיסותיה לישראל ב-24 ביוני עם 4 טיסות שבועיות וכעת עולה כאמור ל-10 טיסות בשבוע. תדירות זו צפויה לעלות בהמשך אך עדיין לא ברור לכמה. הטיסות יוצאות מישראל במטוסי איירבוס צרי גוף עם כ-85% תפוסה ממוצעת מדווחת. זאת ועוד, בכניסה לטורקיה אין צורך בכניסה לבידוד של שבועיים. בשדה התעופה עצמו נעשות בדיקות חום. נוסעים עם חום נשלחים לבדיקת קורונה בתוך השדה. באחרונה נפתח גם טרקלין העסקים של טורקיש איירליינס בשדה התעופה החדש של איסטנבול, רק בלי עיסוי ובלי חדרי מנוחה. כמו כן, טורקיש איירליינס החלה לטוס אתמול (ד') לראשונה אחרי הפסקה ממושכת מאיסטנבול לניו יורק. בקו זה היו גם נוסעים ישראלים: אנשי עסקים ומשפחות.
טורקיש איירליינסטורקיש איירליינס
נפתח בלי עיסוי ובלי חדרי מנוחה. טרקלין עסקים של טורקיש איירליינס בשדה התעופה באיסטנבול. צילום: יחצ חברה
טורקיש איירליינסטורקיש איירליינס
הסכו"ם הוחלף בסכו"ם ארוז וסגור. טרקלין עסקים של טורקיש איירליינס בשדה התעופה באיסטנבול. צילום: יחצ חברה במקביל חברת התעופה טורקיש איירליינס מציעה בשיתוף פעולה עם חברת ביטוח טורקית לרכוש ביטוח נסיעות שכולל כיסוי טיפול רפואי במקרה של הידבקות בקורונה.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםטורקיש איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: