אא

סולו בים: סולו איטליה ואלבר טור יפעילו סיורי חוף בנמלי איטליה

"סולו איטליה סיורי חוף" זה שמו של מותג משותף חדש של החברות "סולו איטליה" ו"אלבר טור", שיפעיל לאורך עונת הקרוזים סיורי חוף בעברית ובבלעדיות בנמלי מדינת המגף. מנכ"ל סולו איטליה, יאיר די קסטרו: "הבשורה הגדולה שהסיורים ייצאו ללא מינימום משתתפים מראש"

צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק

חברת התיירות "סולו איטליה" המתמחה בשירותי תיירות לאיטליה, ממזגת לתוכה את פעילות חברת "אלבר טור" בבעלות אבישי דנין, המתמחה בהדרכות בשפה העברית ברחבי איטליה, שהחלה באחרונה בהקמת מערך הדרכה בעברית גם בנמלי איטליה. 

המותג המשותף יקרא "סולו איטליה סיורי חוף". סולו איטליה פתחה משרדים חדשים ברומא מהם תתנהל כל האופרציה הנדרשת לתפעול סיורי החוף בכל הנמלים.

המותג המשותף יפעיל לאורך כל עונת הקרוזים (בין החודשים אפריל–אוקטובר), לראשונה ובאופן בלעדי, מערך סיורי חוף בעברית בכל נמלי איטליה האפשריים: החל מג'נובה, לה-ספציה וליבורנו שבצפון איטליה, המשך בנמל צ'יוויטווקיה שבמרכז איטליה ממנו מגיעים הנופשים לרומא, המשך בדרום איטליה בנמל נאפולי ובסיציליה בנמל מסינה.  בהמשך מתוכננים גם סיורים בעברית גם בנמלי בארי, טריאסטה ו-ונציה.

לדברי יאיר די קסטרו, מנכ"ל סולו איטליה, "הבשורה הגדולה היא העובדה שסיורים אלו ייצאו ללא מינימום מראש, קרי בשיטת Guaranteed Departure". לדברי די קסטרו, "גם אם נרשמים רק זוג לטיול כלשהו, מערך המדריכים של החברה דוברי העברית הפזורים בכל נמלי איטליה מאפשר לנו לקיים יציאה של הסיורים בכל כמות של נרשמים". עוד לדברי די קסטרו, "קבוצות סגורות יוכלו להרוויח את המדריכים דוברי העברית ככל שיקדימו להזמין מראש".

הסיורים שהחברה מציעה בנמלים השונים הם:

מנמל ג'נובה - סיור לעיירות הקיט סנטה מרגריטה ופורטופינו כולל שייט הלוך וחזור.

מנמלי לה ספציה וליבורנו - סיורים לחמשת הכפרים המדהימים של הצ'ינקווה טרה.

מנמל צ'יווטווקיה - סיור כיכרות בעיר הנצח רומא והעברות למרכז רומא הלוך וחזור כולל אפשרות שילוב סיור הכיכרות.

מנמל נאפולי - הסיורים המוצעים הם לקו החוף האמלפיטאני, לסורנטו ונאפולי וסיור רגלי בעיר עליה כתבו "לראות ולמות". הסיורים מנל נאפולי מותנה בשעת הגעת האנייה.

מנמל מסינה - מציעה החברה סיור לעיר החשובה באי, טאורמינה ולאחריו שייט בלגונת איזולה בלה כולל פירות ולימונצ'לו.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםסוכני נסיעותמבזקיםאלבר טוריאיר די קסטרוסולו איטליהסולו איטליה סיורי חוףסיורי חוף באיטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: