אא

סירקיס: כל עסקה של מכירת ישראייר חייבת לכלול החזר 5 מיליון דולר שטרם שולמה ע"י אי.די.בי

מנכ"ל חברת התעופה מגיב לראשונה על ההצעה שבעלי החברה קיבלו למכירתה, ומציב תנאי בל יעבור מבחינת ישראייר. "בעלי ארקיע הביעו נכונות להזרים 6 מיליון דולר לחברה, בעלי אל על הביעו נכונות להזרים עשרות מיליוני שקלים לחברה, ישראייר זקוקה אף היא להון"

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל
בישראייר עוקבים אחר הניסיונות למכור את החברה ע"י בעל הבית אדוארדו אלשטיין, אך מנכ"ל החברה, אורי סירקיס שולח מסר ברור לאלשטיין. סירקיס, בהתייחסות ראשונה להצעת הרכישה ב- 90 מיליון שקל לחברה שהוגשה ע"י טייס החברה, קובי ברוט, שעומד בראש קבוצת משקיעים אומר ל'פספורטניוז' כי: "מחמיא לכולנו שבימי הקורונה מקבלת ישראייר תג מחיר השווה לכ- 35 מיליון דולר. אשר למחיר העברת הבעלות, בעלי החברה יקבעו המחיר אותו הם מבקשים בעבורה, זו פררוגטיבה שלהם. יחד עם זאת, כל עסקה של מכירת ישראייר חייבת לכלול החזר של 5 מיליון דולר לחברה בגין ההלוואה שלא שולמה על ידי אי. די. בי.  הבהרתי זאת בעבר לבעלי החברה ולנציגות האג"ח. זו דרישת ההנהלה והמערכת הבנקאית המלווה את פעילות החברה בימי הקורונה". סירקיס הוסיף עוד כי: "בימי הקורונה חברות התעופה זקוקות להון. חובות יש להן בשפע. בעלי ארקיע הביעו נכונות להזרים 6 מיליון דולר לחברה. בעלי אל על הביעו נכונות להזרים במתווה כזה או אחר עשרות מיליוני שקלים לחברה. ישראייר זקוקה אף היא להון, שיחזק אותה לצד החוב בגובה 100 מיליון שח שאושר לה על ידי האוצר. הון זה, שיצטרף להחזר ההלוואה על ידי בעלי אי. די. בי, יאפשר לחברה לעבור את התקופה המאתגרת המצפה לכל החברות הישראליות, בשקט ובבטחה".
אורי סירקיס: המו"מ למיזוג עם סאנדור הגיע לישורת האחרונה והסופיתאורי סירקיס: המו"מ למיזוג עם סאנדור הגיע לישורת האחרונה והסופית
"מחמיא לכולנו שבימי הקורונה מקבלת ישראייר תג מחיר השווה לכ- 35 מיליון דולר". אורי סירקיס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאורי סירקיסישראייראי.די.בי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: