אא

יו"ר ועד עובדי אל על: "ההסעות לעובדים חזרו למתכונתם המלאה ובקרוב גם חדרי האוכל"

שרון בן יצחק באגרת לעובדי החברה: "הבוקר חזרו אחרוני העובדים לעבודה אחרי חל"ת ארוך ומייגע. ראינו את הכאב והצער של כל אחד ואחת מכם. אנו עדיין תחת מגפת הקורונה, אך כולנו מבינים שניתן לחיות לצידה של המגיפה"

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל
יו"ר ועד עובדי אל על, שרון בן יצחק, שיגר היום (א') אגרת לעובדי החברה ובה דיווח על חזרתם של אחרוני עובדי אל על מחל"ת. "הבוקר חזרו אחרוני העובדים לעבודה אחרי חל"ת ארוך ומייגע. עברנו שנתיים קשות מאוד, מגיפה וחוסר ודאות, אשר טלטלו את העולם כולו ואת אל על בפרט. ראינו את הכאב והצער של כל אחד ואחת מכם, את הקשיים בחיי היום יום איתם התמודדתם. ליווינו אתכם והיינו שם אתכם בכאבכם, עשינו ככל מה שניתן על מנת לעבור את גלי הצונאמי הנוראיים ולצלוח יחד אתכם את הצלתה של אל על", כתב בן יצחק. עוד לדבריו, "בזכות אורך הרוח והנאמנות שלכם לחברה, שהם דוגמה ומופת במשק הישראלי, עברנו את התקופה המאתגרת. אנו עדיין תחת מגפת הקורונה, אך כולנו מבינים שניתן לחיות לצידה של המגיפה. פעלנו בנציגות העובדים ביחד עם ההסתדרות אל מול משרד האוצר ובכל החזיתות בנושאים שקשורים לקבלת המענקים וההלוואות. אנו מודים להסתדרות ולעומד בראשה, ארנון בר דוד, שתמכו בנו וסייעו לנו בכל עניין ודבר ובכלל זה, מתן סיוע כלכלי". בן יצחק עדכן את עובדי החברה כי "בתקופה האחרונה התחלנו לחזור לשגרת העבודה, ההסעות לעובדים חזרו למתכונתם הרגילה ובזמן הקרוב יחזרו גם חדרי האוכל למתכונתם המלאה. אנו מברכים את החוזרים ובאותה הזדמנות אנו רוצים לאחל לכל משפחת אל על בברכת שנה אזרחית טובה ושנחזור במהרה לשגרה מלאה ונמשיך להוביל את התעופה בישראל כמוביל הלאומי לטובת אזרחיה".
יו"ר ועד עובדי אל עליו"ר ועד עובדי אל על
"עברנו שנתיים קשות, מגיפה וחוסר ודאות שטלטלו את העולם כולו ואת אל על בפרט". יו"ר ועד עובדי אל על, שרון בן יצחק. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: