אא

עצומה בקנדה נגד סגירת קו הטיסות של אל על מת"א לטורונטו

כפי שנחשף לראשונה בפספורטניוז, אל על תפסיק את טיסותיה לטורונטו, קנדה בעקבות חוסר כדאיות כלכלית. יוזמי העצומה, יהודים וישראלים המתגוררים בקנדה, לאל על: "קו טורונטו הוא קו רווחי בניגוד לקווים אחרים בארה"ב. הטיסות תמיד בתפוסה מלאה"

טורונטו החל מ-738 $. צילום: Shutterstock טורונטו החל מ-738 $. צילום: Shutterstock
עצומה בארה"ב נגד סגירת קו הטיסות של אל על מתל אביב לטורונטו, קנדה.  כפי שנחשף לראשונה בפספורטניוז, אל על תפסיק לטוס לטורונטו שבקנדה, כמו גם לוורשה ולבריסל, החל מסוף חודש אוקטובר הקרוב. זאת, עקב ביקושים נמוכים וחוסר כדאיות כלכלית בהפעלת הקווים האמורים. בעקבות כך, גובשה עצומה בטורונטו נגד ההחלטה של חברת התעופה. כך קוראת העצומה: "חברים יקרים המתגוררים בקנדה, שמענו את החדשות המאכזבות ביותר כי חברת התעופה אל על תפסיק את פעילותה לחלוטין בטורונטו עד סוף אוקטובר 2022. החלטה זו התקבלה על ידי הבעלים של החברה מר קני רוזנברג והמנכ"לית דינה בן טל גננסיה, אלא שהם לא הבינו שישראלים המתגוררים בקנדה ובקהילה היהודית נהנים מאל על כבר למעלה מ-40 שנה בערך. אנו מבינים את החשיבות של הרווח, אולם זה לא המקרה כאן. קו טורונטו של אל על הוא קו רווחי בניגוד לקווים אחרים בארה"ב כמו בוסטון שאינו רווחי כמו טורונטו".
בכיר באל על מצטרף למנכ"ל היוצא לארה"בבכיר באל על מצטרף למנכ"ל היוצא לארה"ב
מפסיקה לטוס גם לוורשה ולבריסל. אל על. צילום: Shutterstock עוד כותבים יוזמי העצומה כי "הטיסות אל ומטורונטו תמיד בתפוסה מלאה, ואתם שומעים זאת ממישהו בתעשייה. כישראלי וכקנדי, אני מבקש מכל הישראלים והקהילה היהודית בטורונטו ובערים אחרות בקנדה לבקש ממר קני רוזנברג לחשוב שוב ולשקול ולחשב את החלטתו מחדש. לא היינו רוצים לאבד את הסמל אל על שעשה טוב לרבים בלי אל על, אייר קנדה תשלוט בשוק שלנו, מה שיקשה מאוד על כולם לטוס למולדתנו. אנא שתפו את זה עד שנגיע למקבלי ההחלטות באל על כדי שלא נאבד את הסמל היחיד שלנו כאן בקנדה. אל על, חברת התעופה שמחזירה אותנו הביתה". עד כה נאספו במסגרת העצומה, 4,280 חתימות.
חברת התעופה אייר קנדהחברת התעופה אייר קנדה
"בלי אל על, אייר קנדה תשלוט בשוק שלנו". מטוס אייר קנדה. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלקנדה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: