אא

פירות הסכם השלום: נחתם מיזם משותף לבזן ו-Mazrui LLC מאיחוד האמירויות

במסגרת מיזם משותף עליו חתמו בזן וחברת האחזקות האמירתית, תוכל בזן לייבא סוגי פולימרים שאינם מיוצרים בישראל ולשווקם בישראל, באירופה ובאמריקה. מנכ"ל בזן: "ליחסים עם האמירויות יש פוטנציאל אדיר ואנחנו נדע למצות את ההזדמנויות"

מיזם משותף לבזן ו-Mazrui LLC מאיחוד האמירויות. מימין: משה קפלינסקי, עבדאללה מזרועי, מארק חנה ושרבל חורי. צילום: קבוצת בזן מיזם משותף לבזן ו-Mazrui LLC מאיחוד האמירויות. מימין: משה קפלינסקי, עבדאללה מזרועי, מארק חנה ושרבל חורי. צילום: קבוצת בזן
בזן חתמה על מזכר הבנות לשיתוף פעולה עם חברת האחזקות Mazrui International LLC מאבו דאבי שבאיחוד האמירויות. החברה נמצאת בבעלותו של עבדאללה מזרועי ולה פעילות ענפה במזרח התיכון בתחום הנפט והגז, בנייה, לוגיסטיקה, קמעונאות ומסחר. מעמד החתימה על מזכר ההבנות נערך בשבוע שעבר באבו דאבי בהשתתפות מנכ"ל קבוצת בזן, משה קפלינסקי, ומארק חנא, סמנכ"ל שיווק ומכירות, רכש והתקשרויות בקבוצה - מהצד הישראלי, ומנכ"ל קבוצת MAZRUI, שרבל חורי - מהצד האמירתי. מזכר ההבנות קובע מתווה לשיתוף פעולה באמצעות חברה משותפת שתוקם. שני הצדדים יפעלו למכירת פולימרים, כולל פולימרים מסוג HDPE ו-LLDPE שכיום אינם מיוצרים על-ידי הקבוצה. מדובר במוצרים משלימים לאלה המייצרת כיום כאול מקבוצת בזן. הפולימרים המיוצרים כיום בקבוצה הם פוליאתילן בצפיפות נמוכה ופוליפרופילן, והחומרים במסגרת המיזם המשותף משלימים את סל המוצרים הנמכרים על ידי בזן כיום – פוליאתילן בצפיפות גבוהה (HDPE - Hight Density Polyethylene) ופוליאתילן ליניארי בצפיפות נמוכה (LLDPE – Linear Low Density Polyethylene). הקמת המיזם המשותף וכניסה להסכמי שיווק כפופים לחתימה על הסכמים מחייבים. ד"ר תאני בין אחמד אל זיידי, חבר קבינט ושר המסחר של האיחוד: "ההסכם הזה הוא עדות אמיתית להזדמנויות הכלכליות שהסכמי אברהם מביאים עמם לשתי המדינות שלנו ולאזור כולו. איחוד האמירויות מצפה בכיליון עיניים לעבודה עם קהילת העסקים הישראלית ולהעמקת הקשרים הכלכליים באמצעות מסחר והשקעות". עבדאללה מזרועי, יו"ר Mazrui International LLC: "בזן רכשה לעצמה מוניטין מעורר קנאה בזכות חדשנותה וצמיחתה לאורך ההיסטוריה הארוכה שלה כאחת מקבוצות האנרגיה המשולבות הגדולות ביותר, הפעילה בראש ובראשונה בתחום של הפקת מוצרי נפט, פולימרים ותרכובות ארומטיות. בדומה לה, Mazrui International LLC היא חברה מובילה במגזר האנרגיה באיחוד האמירויות ושותפה נאמנה לחברות בינלאומיות המבקשות לעשות עסקים או להשקיע באזור. אני מאושר מכך ששני ארגונים מתקדמים ומונחי-ביצועים אלה יקימו מיזם משותף מלהיב זה כדי לתמוך בחזונם המשותף לעתיד, תוך מינוף קשריה המסחריים החזקים של מזרועי לשיפור המסחר בין האמירויות לישראל". עובדיה עלי, יו"ר בזן: "חתמנו על מזכר לשיתוף פעולה היסטורי לתעשייה הישראלית וכלכלה חזקה בצפון. כל הדרך ממפרץ איחוד האמירויות למפרץ חיפה. הסכם השלום כבר נושא פירות כלכליים לשני העמים ותרומה למשק הישראלי". משה קפלינסקי, מנכ"ל קבוצת בזן: "חתמנו על מזכר לשיתוף פעולה שיצעיד את קבוצת בזן והתעשייה הישראלית קדימה. ליחסים עם האמירויות, בעלת תעשייה פטרוכימית מתקדמת, יש פוטנציאל אדיר ומצאנו ב-Mazrui International LLC שותפים אמיתיים לחזון ולדרך, והפרטנר האסטרטגי המתאים כדי למצות את כל ההזדמנויות".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםאיחוד האמירויותפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: