אא

רשמית: גולף אייר (Gulf Air) תתחיל לטוס לישראל ב-7 בינואר

מי שנבחרה לייצג את החברה הלאומית מבחריין בישראל, היא חברת טל תעופה. בקו יופעלו בקו 2 טיסות שבועיות. מנכ"ל גולף אייר,וואליד עבדול-חאמיד אל-אלאווי: "מצפים לעבוד בשיתוף פעולה עם עמיתינו בטל תעופה לטובתה של התעשייה כולה"

 צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל
חברת התעופה הלאומית של בחריין, גולף אייר Gulf Air, פותחת נציגות מסחרית בישראל. מי שנבחרה לייצג את החברה מבחריין בישראל, היא חברת טל תעופה, אשר תייצג אותה בטיסות נוסעים ומטען. בטקס שנערך היום (חמישי),  בתל אביב חתמו בכירי חברת גולף אייר והנהלת טל תעופה המתמחה בייצוג חברות תעופה בארץ ובעולם, על ההסכם החדש.

טיסת הבכורה של גולף אייר לתל אביב תתקיים בתאריך 7.1.21 ויופעלו בקו ת״א-בחריין 2 טיסות שבועיות.

בעקבות פגישות שנערכו בחודשים האחרונים בין גולף אייר ובכירים בענף התעופה, הביעו שני הצדדים את בטחונם בביקוש הגובר בשתי המדינות לטיסות ישירות בין בחריין לישראל, בנוסף להיצע הרחב של יעדים ברחבי אסיה אליהם יוכלו הנוסעים הישראלים להגיעו באמצעות חיבור מהיר ונוח בבחריין. הטקס נערך בהישתתפות המנכ"ל בפועל של גולף אייר – קפטן וואליד עבדול-חאמיד אל-אלאווי וסמנכ"ל המסחר מר וינסנט קוסט. מצידה של טל תעופה נכחו גדעון טהלר, נשיא ומנכ"ל החברה וניסים סגיס, סמנכ"ל המסחר. קפטן אל-אלאווי ציין: "אנו שמחים מאוד להשיק את מה שצפוי להיות מערכת יחסית טובה מאוד עם טל תעופה. אנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה עם עמיתינו בטל תעופה וכן לתמוך האחד בשני לטובתה של התעשייה כולה". גדעון טהלר ציין "אנו שמחים על מינוי טל תעופה כנציגי גולף אייר בישראל. גולף אייר נחשבת אחת החברות הטובות בעולם עם מסורת ארוכה של שרות ואמינות. אין לי ספק שגולף אייר תתבסס בשוק הישראלי היטב ותקדם את קשרי התיירות והמסחר בין ישראל ובחריין". אודות גולף אייר: גולף אייר, חברת התעופה הלאומית של בחריין החלה את פעילותה ב-1950, והיתה אחת מחברות התעופה הראשונות במזה"ת. כיום גולף אייר היא חברת תעופה בינלאומית מבוססת המפעילה טיסות ל-49 יעדים ב-27 מדינות. החברה מפעילה טיסות איזוריות ברחבי המפרץ הפרסי, תת היבשת ההודית ואירופה מבסיסה בבחריין. החברה מפעילה את טיסותיה במטוסים צרי ורחבי גוף, באמצעות צי המטוסים חדיש, ומציעה גולף אייר מוצר מוביל בתעשיית התעופה העולמית. מאז 2004 החברה משמשת כנותנת החסות למרוצי פרומולה 1 גראנד פרי המתקיימים בבחריין, כמו גם לסלון האווירי של בחריין המתקיים מאז 2010. אתמול (יום ד') התקיימה פגישה בירושלים של מנכ"ל לשכת מארגני תיירות יוסי פתאל ויו"ר הלשכה דני אמיר, עם מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות בבחריין, ג׳יהאד איברהים עמין (Jehad Ebrahim Amin) ומנכ"ל חברת התעופה הלאומית של בחריין גולף אייר, וואליד אל עלאווי (Captain Waleed Abdulhameed Al Alawi) והמנהל המסחרי וינסנט קוסט (VINCENT COSTE). כפי שפורסם בפספורטניוז, אתמול נחתם הסכם שיתוף פעולה אזורי בין ישראל לבחריין זאת במסגרת ביקור של בכירים מבחריין בישראל.
גולף איירגולף אייר
גולף אייר. צילום: עידו וכטל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: