אא

פרסום ראשון: ישראייר וקתאי פסיפיק קרגו חתמו על הסכם שת"פ בתחום המטענים

קפיצת מדרגה: חברת ישראייר חתמה עם ענקית התעופה קתאי פסיפיק קרגו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו ישראייר תטיס עבור החברה האסיאתית מטענים מאירופה להונג קונג וליעדים נוספים

קתאי פסיפיק קרגו. צילום: 123rf קתאי פסיפיק קרגו. צילום: 123rf
קפיצת מדרגה לישראייר: החברה, שמאז פרוץ משבר הקורונה והפסקת הטיסות הסדירות שלה החלה לעסוק בהטסת מטענים, חתמה על הסכם עם ענקית התעופה מהונג קונג, קתאי פסיפיק קרגו (Cathay pacific Cargo). כך נודע לפספורטניוז. דוד צלניק, מנכ"ל ובעלים חברת WTA Cargo, המייצגת את קתאי פסיפיק קרגו בישראל מאז שנת 2017, אישר לפספורטניוז כי אכן "קתאי פסיפיק קרגו חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ישראייר". במסגרת ההסכם שנחתם, ישראייר, העוסקת בטיסות מטען בין היתר לסין, אמורה להטיס מטענים עבור חברת התעופה מהונג קונג הנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם. על פי ההסכם שנחתם בהובלת WTA Cargo, ישראייר תטיס מטען מתל אביב לפרנקפורט ולונדון עבור קתאי פסיפיק קרגו ומשם להונג קונג ומקומות נוספים. סוכנות המטען WTA Cargo מייצגת בישראל גם את החברות: Virgin Atlantic, China Airlines, Air New Zealand, Kenya Airways, South Africa Airways, Taag Angola ו-Air Baltic.
דוד צלניק, מנכ"ל WTAדוד צלניק, מנכ"ל WTA
אישר את דבר חתימת ההסכם. דוד צלניק, מנכ"ל WTA Cargo. צילום: תמונה פרטית קתאי פסיפיק, שהפסיקה את קו הטיסות הסדיר שלה ב-24 בפברואר, נחתה באחרונה בנתב"ג עם למעלה מ-25 טון של מטען ציוד רפואי, מסכות וציוד נדרש נוסף למלחמה בנגיף הקורונה. כך זה נראה בתחילת אפריל:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםמטעניםCathay pacific Cargoקתאי פסיפיק קרגו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: