אא

צרות בשחקים: לאטם איירליינס הגישה בקשה להגנה מפני נושים. צפו

עוד חברת תעופה חוטפת ממשבר הקורונה, והפעם זו לאטם איירליינס, שהפעילה מדצמבר 2018 טיסות ישירות מת"א לסאו פאולו. החברה הגישה הלילה בקשה להגנה מפני נושים ולהתארגנות מחדש במסגרת צ'פטר 11. צפו במנכ"ל החברה מסביר

 צילום: 123rf צילום: 123rf
חברת התעופה לאטם איירליינס (LATAM) הגישה בקשה להגנה מפני נושים במסגרת Chapter 11. הבוקר (שעון ישראל) הודיעה קבוצת לאטם איירליינס והחברות הבנות שלה בצ'ילה, פרו, קולומביה, אקוודור וארצות הברית כי הן מבקשות את ההגנה במסגרת צ'פטר 11, וכי חברות הבת האחרות של LATAM בארגנטינה, ברזיל ופרגוואי - אינן כלולות בבקשה זו. מדובר בחברת התעופה הגדולה ביותר באמריקה הלטינית שהפעילה טיסות ליותר מ-120 יעדים, רובם ברחבי היבשת. לאטם החלה להפעיל מדצמבר 2018 טיסות ישירות גם מתל אביב לסאו פאולו בברזיל בתדירות של 3 פעמים בשבוע. בשנת 2019 הטיסה לאטם בקו זה 65,612 נוסעים.

"לאטם נכנסה למשבר ה-COVID-19 כקבוצת תעופה בריאה ורווחית. עם זאת, נסיבות חריגות הביאו לקריסה בביקושים", אמר רוברטו אלבו, מנכ"ל LATAM. עוד לדבריו, "ביצענו מספר צעדים כואבים כדי להפחית את ההשפעה של ההפרעה חסרת התקדים הזו בכל הענף. אך בסופו של דבר, מסלול זה מייצג את האפשרות הטובה ביותר להניח את התשתית הנכונה לעתיד קבוצת חברות התעופה שלנו. אנחנו מתמקדים בהתאמת הקבוצה לדרך חדשה שבה הבריאות והבטיחות של הנוסעים הם העיקר".
לאטם מבקשת צ'פטר 11.לאטם מבקשת צ'פטר 11.
לאטם מבקשת צ'פטר 11. צילום: 123rf עוד נמסר כי LATAM וחברות הבנות שלה מנהלות שיחות גם עם ממשלות צ'ילה, ברזיל, קולומביה ופרו בהתאמה בדבר קבלת מימון על מנת לשמור על מקומות עבודה של עובדים רבים. "בהתחשב במשבר הגדול ביותר בתולדות התעופה, ואחרי שניתח את כל האלטרנטיבות הקיימות בכדי להבטיח את קיימות הקבוצה, הדירקטוריון אישר דרך זו לעתיד. כמו שהסתגלנו למציאויות חדשות שצצו בעבר, אנו סומכים על כך שלאטם תתגבר על משבר הקורונה ותמשיך לשרת את אמריקה הלטינית ולחבר את האזור עם העולם", אמר איגנסיו קואטו, נשיא דירקטוריון LATAM.      

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםוידאוLATAMלאטם איירליינס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: