אא

קבוצת ממן רושמת שיא בפעילות המטענים ומשקיעה כ-5 מיליון שקל בשדרוג מסוף המטענים

התוכנית שמיושמת בימים אלה כוללת הכפלת שטחו של מרכז המיון הממוכן, הוספה של אלפי אמצעי אחסון, גיוס והכשרה של עשרות עובדים, הקמת מתחם לטיפול מיידי במטען רגיש והצטיידות באוהלי ענק למיגון המטענים מפגעי מז"א

צילום: 123rf צילום: 123rf
חברת ממן מרחיבה את פעילותה בענף המטענים. בחברה מציינים עי בשלושת החודשים האחרונים מסוף המטענים של ממן בנתב"ג פועל בעצימות גבוהה של כ-30% בפעילות הייבוא והייצוא וגידול של 45% במספר החבילות שעוברות בממיינת וזאת בהשוואה לשנת 2019, שהייתה שנת שיא בפעילות. בקבוצת ממן עומדים השנה לחצות לראשונה את רף 6 מיליון החבילות שעוברות במרכז המיון, נתון המבטא גידול של 20% בהשוואה לשנת 2019. לאור השיבושים בשרשרת האספקה הגלובלית וההסטות המאסיביות של משלוחים מהשילוח הימי לשילוח האווירי שאף צפויים להתעצם במהלך 2022 החליטה קבוצת ממן להשקיע באופן מיידי כ- 5 מיליון שקל בהתאמת מסוף המטענים למציאות החדשה, שאף עתידה להתעצם במהלך חגי הקניות בנובמבר.    

  הממיינת הממוכנת החדשה בנתבג. צילוום שי גרינברג לדברי בועז צפריר, מנכ"ל קבוצת ממן "כמי שמובילה את שוק המטענים האוויריים בישראל ומתוך הבנה מלאה של הסיטואציה המורכבת שבה נמצאים לקוחותינו, החלטנו לנקוט יוזמה ולהוציא לפועל באופן מיידי תוכנית חירום, שעלותה כ-5 מיליון שקלים, שמטרתה היא לשחרר באופן מהיר ויעיל את המטענים האוויריים ותסייע להתאים את המסוף למציאות החדשה". תוכנית החירום שמפעילה ממן וכבר מיושמת בשטח כוללת הרחבת מרכז המיון הממוכן בנתב"ג לחבילות איקומרס ומטען כללי, שכעת מסוגל לטפל בכ- 8,000 חבילות בשעה (לעומת 3,700 טרם ההרחבה) ולמיין את החבילות לעד 100 ערוצי הפצה (לעומת 50 טרם ההרחבה). פעולה זאת תסייע לחברות הבלדרות וההפצה לקצר באופן משמעותי את זמני הפצת החבילות ללקוחות בהשוואה למה שהיה בעבר. במקביל, הכשירה החברה במסוף המטענים כ-2000 אמצעי אחסון חדשים, הקימה מתחם מקורה לטיפול מיידי במטענים רגישים במיוחד וגייסה עשרות עובדים, שלאחרונה סיימו את תהליך ההכשרה ונקלטו במחלקות השונות. כמו כן, הגדילה החברה את שטחי האחסון והשינוע ב- 20 אלף מ"ר ובמסגרת זאת אף הצטיידה בשלושה אוהלי ענק המשתרעים על שטח של 2,500 מ"ר שנועדו להגן על המטענים מפני פגעי מזג האוויר. מעבר לכך, החברה ביצעה עדכון בנוהלי העבודה שנועדו למנוע את ההמתנה הממושכת של הנהגים להעמסת המשאית, הפעילה מחדש מערכות שינוע ושכרה עשרות טרקטורים מלגזות ומתקנים לפריקת מטוסים "אנו נשקיע כל שיידרש על מנת להתאים את עצמנו לעת החדשה אך במקביל מבקשים מהרגולטורים לשבת עם נציגי הענף ולקיים דיון ענייני על פתרונות מערכתיים לצמצום העומסים במסופי המטען האוויריים", סיכם בועז צפריר. אוהלי הצטיידות במסוף המטענים בממן. צילום שי גרינברג

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםממןמטענים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: