אא

קברניט באל על: "אם החברה מתקשה לאייש טיסות שתצלצל אלי"

אלון פרג, קברניט בצי 787 באל על בפייסבוק: "אני פנוי לטיסה מלפני שבועיים. אני זמין והטלפון שלי לא נחטף על ידי ועד הטייסים. יש לי קליטה נהדרת בטלפון"

קברניט אלון פרג (משמאל). צילום: ישי שפירא ואסף אופק קברניט אלון פרג (משמאל). צילום: ישי שפירא ואסף אופק
טייסי אל על לא מתייצבים לטיסות? אם לשפוט את תמונת המצב לפי דברים שכתב בקהילת הנוסעים המתמידים "הלאונג'" בפייסבוק, אלון פרג, קברניט בצי 787 של אל על, יש טייסים שיושבים בבית ומאוד רוצים לעבוד אך לא נקראים לעבודה. כך הוא כתב אתמול (ה'): "אני רוצה להביא רק עובדה אחת, שאינה מוטלת בספק. את ההשמצות, הפרשנויות ושאר הספינים תעשו לבד: אני קברניט 787, כשיר לטיסה. מזה שבועיים בבית בגלל שלא נקראתי לטוס. זמין לטיסה, גר 15 דקות מנתב"ג. הטלפון שלי פנוי. אני עונה לטלפון כשהוא מצלצל. שקט מוחלט. יתכן שלא הסברתי את עצמי. אנסה שוב. אבל זו הפעם האחרונה. אני פנוי לטיסה מלפני שבועיים. אם החברה מתקשה לאייש טיסות היא יכולה להתקשר אלי. אני זמין והטלפון שלי לא נחטף על ידי ועד הטייסים ויש לי קליטה נהדרת בטלפון. אף אחד לא התקשר אלי מיום חמישי, כולל היום. החברה הוציאה אותי לחל"ת ממחר. אז לא בטוח שממש חסרים טייסים".
אל עלאל על
"החברה הוציאה אותי לחל"ת". קברניט אלון פרג. צילום: דוד סקורי עוד כותב פרג, "אם מתחשק לך לחשוב - יש רק שתי אפשרויות : 1. שאני משקר. 2. שאין בעיית טייסים לפחות עד רגע זה. סיימתי, ערב נעים". ועוד מילה על אלון פרג. בזמנו החופשי הוא מעביר סדנאות להתמודדות עם חרדות טיסה וגם אוהב לצאת לספארי אווירי באפריקה. את האחרון תיעדנו בפספורטTV:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלטייסי אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: