אא

קיץ 'חם' בטורקיש איירליינס: 388 טיסות שבועיות מאנטליה, דלמאן, בודרום ואיזמיר ל-47 יעדים ב-29 מדינות

ענקית התעופה הטורקית מתכננת להפעיל 388 טיסות שבועיות מאנטליה, דלמאן, בודרום ואיזמיר ל-47 יעדים ב-29 מדינות, כולל ישראל יחד עם חברת הלואו קוסט של החברה אנאדולו ג'ט . יו"ר טורקיש איירליינס: "טורקיה תעמוד השנה במרכזה של התיירות העולמית"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
טורקיש איירליינס תפעל נמרצות להגברת התיירות הנכנסת לטורקיה בחודשים הקרובים, תוך הטסת מיליוני תיירים ליעדים היפים ביותר במדינה, ומבטיחה לנוסעיה עונת קיץ 'חמה' במיוחד בשנת 2022. ענקית התעופה מתכננת להגדיל באופן ניכר את היקף הטיסות הישירות שלה בעונת השיא בתיירות. על פי ההצהרה שפרסמה החברה היום (ראשון), טורקיש מצפה שהשילוב בין זמני טיסה קצרים יחסית לנוחות המוגברת של טיסה ישירה יהווה גורם מכריע שימריץ תיירים רבים לבחור בטורקיה כיעד לנופש. לדברי יו"ר הדירקטוריון של טורקיש איירליינס, פרופ' ד"ר אחמט בולט: "יעדי התיירות שלנו נמנים על מוקדי העניין הבולטים ביותר באזור, הן בזכות יופיו חסר התקדים של הטבע והן בזכות הרמה הגבוהה של תשתיות התיירות. הביקוש לטיסות בכל רחבי העולם נמצא בנסיקה, ככל שהקיץ מתקרב והולך. כחברת הדגל של טורקיה, אנחנו מתכוונים להטיס כמה שיותר תיירים זרים שיבחרו באתרי הנופש שבדרום המדינה ויטוסו אליהם בטיסות ישירות ונוחות עם טורקיש איירליינס. נמשיך להניף את הדגל בגאון ותוך כדי כך לתרום לכלכלתה מדינה שלנו באמצעות הטיסות הישירות."
השטיח המעופף מחדשת טיסות לאנטליה שבטורקיההשטיח המעופף מחדשת טיסות לאנטליה שבטורקיה
אנטליה. צילום: shutterstock   ענקית התעופה מתכננת להפעיל מספר שיא של טיסות בעונת הקיץ 2022. בשעה שבשנת 2019, השנה המוצלחת ביותר של החברה עד לפרוץ המגיפה, הפעילה טורקיש 83 טיסות ישירות ל-30 יעדים בטורקיה, כעת מתכננת החברה להפעיל 140 טיסות ישירות, ל-38 יעדים בטורקיה בתקופה המקבילה השנה. חברת תעופה נוספת שתתרום את חלקה להגדלת התיירות הנכנסת לטורקיה היא אנאדולו ג'ט, חברת הלואו קוסט של טורקיש איירלינס, שהחלה את פעילותה הבינלאומית בשנת 2020, עם פרוץ הקורונה. החברה תטיס נוסעים ליעדי נופש באגן הים התיכון ובים האגאי, ובתוכנית 248 טיסות שבועיות מ-39 יעדים ברחבי העולם. על פי ההודעה של טורקיש, בחזית הדרישה ליעדי נופש בקיץ הקרוב עומדים תיירים מישראל, מבריטניה, מגרמניה, מלבנון ומרוסיה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםטורקיהטורקיש איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: