אא

קרבות אוויר קרקע: טייסי אל על הוותיקים מאיימים לתבוע את החברה וההסתדרות

מחריף הקרע בין טייסי אל על לבין החברה וההסתדרות. והפעם על הכוונת: קרן הוותיקים המסייעת לטייסים פורשים. באל על מועסקים 130 טייסים מעל גיל 60. ועד הטייסים המוחה על העדר הכנסות לקרן: "אי מענה לבעיה בקרן יגרום להשלכות כבדות על הטייסים הפורשים ויחשוף את החברה וההסתדרות לתביעות אישיות"

צילום: 123rf צילום: 123rf
טייסי אל על הוותיקים מאיימים להגיש תביעות אישיות נגד החברה וההסתדרות. ועד אנשי צוות אוויר של אל על היה אמור להיפגש עם הנהלת החברה בנושא קרן הוותיקים, אך ההנהלה ביטלה את הפגישה בגלל הסכסוך שהתגלע בין הטייסים להסתדרות. באל על מועסקים כיום 130 טייסים מעל גיל 60. כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז, הטייסים הודיעו על עזיבת ההסתדרות לטובת ייצוג ע"י ההסתדרות הלאומית באופן חד צדדי. בתגובה לצעד זה, הוחלט לזמן את ועד אנשי צוות אוויר לוועדת משמעת בהסתדרות שאמורה להתקיים ביום ראשון הקרוב. קרן הוותיקים מטרתה, סיוע לטייסים פורשים. אולם, בגלל המצב מאז חודש אפריל 2020 כמעט ואין הכנסות לקרן. במכתב לכלל טייסי החברה, מעדכן ועד הטייסים על צוות מיוחד שהוקם לטיפול בנושא. "אי מענה לבעיה בקרן יגרום להשלכות כבדות על הטייסים הפורשים ויחשוף את החברה וההסתדרות לתביעות אישיות מצדם. אנו תקווה כי בחברה יבינו את המשמעות של הדברים ויקבעו פגישה בהקדם לטיפול בנושא", מציין ועד הטייסים במכתב.
טייסי אל עלטייסי אל על
טייסי אל על בטיסה מלונדון לת"א. צילום: ספיר פרץ זילברמן ועד הטייסים מתייחס במכתב גם למכתב ששלח להם אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, "במכתב מר אדרי מנסה לייצר דה לגיטימציה לוועד הנבחר ולספק הסברים שונים למצב הנוכחי, בו אצ"א הביעו חוסר אמון מוחלט בהסתדרות הכללית ומנהליה. לצערנו, אך לא להפתעתנו, המכתב רצוף אי דיוקים וזאת בלשון המעטה". עוד מציין הוועד, "במצב עניינים שכזה, נמשיך לקדם את כל הנושאים עם ההנהלה ככל שירצו להמשיך ולשתף עמנו פעולה. צר לנו, כי בהסתדרות לא ערים לעומק השבר בקרב אנשי צוות אוויר כלפיהם. עצוב בעינינו כי הם אינם מסוגלים לעמוד בפני ביקורת לגיטימית ולתחקר את התנהלותם כפי שהיה מתבקש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםטייסי אל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: