אא

רוזנברג לבכירי אל על: "עד שנכנס כבעלי שליטה מצפים שתפעלו בצורה אחראית ושקולה"

חברת "כנפי נשרים ותעופה" של אלי רוזנברג, בעל השליטה העתידי של אל על להנהלת החברה: "מיד עם קבלת היתר השליטה, 'כנפי נשרים תעופה' תפעל ליישם את החלפת השליטה באל על ובין היתר תפעל למנות נציגים מטעמה כחברי דירקטוריון חדשים באל על"

אלי רוזנברג, הבעלים החדש של אל על. צילום: בן חורין אלכסנדרוביץ אלי רוזנברג, הבעלים החדש של אל על. צילום: בן חורין אלכסנדרוביץ

חברת "כנפי נשרים תעופה" של איש העסקים אלי רוזנברג שרכש את השליטה באל על, שיגרה מכתב ליו"ר דירקטוריון אל על, יהודה לוי, ולמנכ"ל, גונן אוסישקין, ובו מובהר כי בימים הקרובים "כנפי נשרים תעופה" צפויה לקבל את היתר השליטה מהמדינה, בהתאם להמלצת רשות החברות הממשלתיות.

כך כותב עו"ד עדי זלצמן לאל על בשם רוזנברג: "מיד עם קבלת היתר השליטה כאמור, 'כנפי נשרים תעופה' תפעל ליישם את החלפת השליטה באל על ובין היתר,  תפעל למנות נציגים מטעמה כחברי דירקטוריון חדשים באל על. אנו מצפים כי דירקטוריון אל על המכהן ישתף פעולה באופן מלא עם האמור ויפעל לשם כך במלוא המהירות וביעילות  הנדרשת. כי טובת אל על הינה שהחלפת השליטה תבוצע במהירות המרבית".

עוד מובהר במכתב לבכירי אל על, "אנו מצפים כי עד ש'כנפי נשרים תעופה' תיכנס לפעול כבעלת השליטה דה-פקטו באל על, דירקטוריון והנהלת אל על יפעלו בצורה אחראית ושקולה וישתמשו בכספי החברה רק במהלך העסקים הרגיל, ללא ביצוע תשלומים למי שכבר אינם בעלי השליטה באל על או מי מטעמם או ביצוע תשלומים ו/או יצירת הוצאות הכרחיים עד להעברת השליטה בפועל".

מנכל אל עלמנכל אל על
בעל השליטה החדש מצפה ממנו לנהוג באחריות. גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על הנוכחי. צילום: סיון פרג'||

עוד נכתב, "'כנפי נשרים תעופה' סמוכה ובטוחה כי בפרוש השנה החדשה ומשהושלמה ההנפקה לציבור ותוצאותיה פורסמו, נדע כולנו לשים מאחור את ממחלקות העבר ולהתרכז בטובת אל על ובהבטחת עתידה, למען בעלי מניותיה, עובדיה וציבור לקוחותיה הנאמן".

מאז פרסום תוצאות ההנפקה בודק הצוות הניהולי של "כנפי נשרים תעופה" מספר מועמדים בעלי ניסיון ורקע בתחום הפיננסים, המשפטים, הביטחון והתעופה למילוי תפקיד דירקטור בחברת אל על.

מ"כנפי נשרים תעופה" נמסר: "בהמשך להודעתנו כי לאחר שנהפוך לבעלי השליטה בחברת אל על ימונה השליח לשעבר למזה״ת של הממשל האמריקאי, ג׳ייסון גרינבלט, כחבר דירקטוריון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלאלי רוזנברג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: