אא

רויאל אייר מרוק צפויה להפעיל טיסות ישירות למרוקו מנתב"ג עם סיום הרמדאן

חברת התעופה רויאל אייר מרוק צפויה להתחיל לטוס לישראל באמצע חודש מאי, אחרי חג הרמדאן. חברות התעופה הישראליות, לעומת זאת, עדיין לא קיבלו אישור ביטחון לטוס למרוקו

רויאל אייר מרוקו. צילום: 123rf רויאל אייר מרוקו. צילום: 123rf

חברת התעופה רויאל אייר מרוק צפויה להתחיל לטוס מנמל התעופה בן גוריון למרוקו עם סיום חג הרמדאן באמצע חודש מאי. חברות התעופה הישראליות, לעומת זאת, עדיין לא קיבלו אישור ביטחון להוציא טיסות ישירות בין המדינות. ולא רק מרוקו.

חברות התעופה הישראליות, כפי שפרסמנו כאן, לא קיבלו אישור לטוס גם לבחריין בעוד חברת התעופה גולף אייר קיבלה את האישור המיוחל. 

בתעשיית התעופה הישראלית חוששים שמא סיפור בחריין יחזור על עצמו גם עם הקו למרוקו. לפני מגפת הקורונה, כ-70 אלף ישראלים טסו מדי שנה למרוקו בטיסות לא ישירות דרך יעדי ביניים, רבים מהם דרך מדריד שבספרד. רויאל אייר מרוק היא חברת התעופה הלאומית של מרוקו. בסיסה הראשי של החברה נמצא בעיר קזבלנקה. כזכור, בחודש בינואר השנה נחתם הסכם תעופה בין ישראל ומרוקו, שיאפשר את הפעלת הטיסות הישירות בין המדינות. טיסה ישירה מתל אביב למרוקו תימשך כ-5 שעות. רויאל אייר מרוק צפויה להפעיל 3 טיסות שבועיות בקו תל אביב-קזבלנקה, בהמשך מתוכננות גם טיסות ישירות למרקש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםרויאל אייר מרוק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: