אא

רשמית: חברת התעופה האיטלקית החדשה ITA הצטרפה לברית חברות התעופה Sky Team

חברת התעופה שהחלה לטוס החודש במקומה של אליטליה, הצטרפה רשמית לברית חברות התעופה היוקרתית Sky Teams, בה נמצאות חברות התעופה מהמובילות בעולם וביניהן: צ׳יינה איירליינס, אייר פראנס, KLM, איירופלוט, דלתא איירליינס, צ׳יינה איסטרן וחברת ויטנאם איירליינס

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
SkyTeam, ברית חברות התעופה העולמית, אישרה באופן רשמי את את הצטרפותה של חברת ITA Airways , החברה הלאומית החדשה של איטליה - לברית חברות התעופה SkyTeams. Italia Trasporto Aereo, ֿֿITA  מחליפה את אליטליה, שכזכור חדלה לפעול ב-14 באוקטובר. לברית חברות כ- 700 מיליון לקוחות אשר יוכלו להמשיך וליהנות מחיבורים ליעדי מפתח ברחבי איטליה. "במשך יותר מ-20 שנה, השוק האיטלקי היה אבן יסוד ברשת האירופית של SkyTeam ואף ברית תעופה אחרת לא מחברת את איטליה טוב יותר לעולם. אנו מברכים בחום על החלטתה של ITA Airways להצטרף לברית שלנו ולהבטיח את המשכיות השירות למיליוני הלקוחות שבוחרים ב-SkyTeam בתור הברית המועדפת עליהם לאיטליה", אמר וולטר צ'ו, יו"ר SkyTeam. "SkyTeam והחברים שלנו מצפים לעבוד עם ITA Airways כדי ליצור הזדמנויות שותפות ארוכות טווח בעתיד." אלפרדו אלטווילה, יו"ר  ITA Airways אמר: "ההצטרפות ל-SkyTeam היא צעד טבעי, המאפשר לנו להמשיך לספק רשת גלובלית וחוויה חלקה לה מצפים לקוחות הטסים לאיטליה וממנה. אנו מצפים לשיתוף פעולה הדוק עם שותפי SkyTeam שלנו כדי לתמוך בהקמת החברה שלנו, חברת הדגל האיטלקית". כזכור, חברת אליטליה הוותיקה הפסיקה את פעילותה ב-14 באוקטובר, ועזבה את ברית חברות התעופה העולמית SkyTeam באותו תאריך. SkyTeam הסכימה עם Alitalia Loyalty להמשיך את השותפות שתאפשר לששת מיליון החברים בתוכנית הנוסע המתמיד של המועדון ולהרוויח ולממש מיילים בטיסות נבחרות של חברי SkyTeam.

ITA הוקמה לאחר שממשלת איטליה החליטה לסגור את חברת התעופה אליטליה, 75 שנים אחרי שהוקמה, ולהקים במקומה חברת תעופה במתכונת רזה יותר. ITA החלה לטוס ישיר מת"א לרומא החל מ-16 באוקטובר.

החל מ-4 בנובמבר, Ita תחל להפעיל טיסות המשך מרומא לארה"ב. תפעיל טיסות ישירות לרומא פיומיצ'ינו משדות התעופה ניו יורק JFK, מיאמי, בוסטון ולוס אנג'לס וכן, מניו יורק JFK לשדה התעופה מלפנסה שבמילאנו. הטיסה הראשונה לטווח ארוך של ITA היא טיסת רומא פיומיצ'ינו – ניו יורק JFK החל מ-4 בנובמבר 2021 בתדירות של 6 טיסות בשבוע. בתחילת דצמבר תדירות הטיסות תעלה ל-10 טיסות שבועיות ובמהלך חופשת חג המולד, החל מ-20 בדצמבר ועד 9 בינואר, התדירות תעלה ל-14 טיסות שבועיות.

 

אליטליה OUT איטלי IN. צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותITA

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: