אא

רשת דן: 4 מלונות נוספים יפתחו ביוני

אחרי שכבר פתחה את מלונות דן אילת ודן קיסריה, רשת מלונות דן מודיעה הבוקר (א') על פתיחתם של 4 מלונות נוספים שלה במהלך חודש יוני. איזה מלונות?

מלון רות צפת. צילום: בן פרידמן מלון רות צפת. צילום: בן פרידמן
רשת מלונות דן נערכת לפתוח מחדש חלק מבתי המלון שסגרה עקב משבר הקורונה. הודיעה הבוקר (א') על פתיחה מחדש של בתי מלון נוספים במהלך חודש יוני: דן אכדיה הרצליה, דן פנורמה אילת, רות צפת ונפטון אילת. דן אכדיה הרצליה ייפתח מחדש ב-25 ביוני, דן פנורמה אילת  ורות צפת ייפתחו מחדש ב-18 ביוני ונפטון אילת ייפתח מחדש ב-11 ביוני. מלונות אלו יצטרפו למלון דן אילת ודן קיסריה ריזורט שכבר נפתחו מחדש בשבועות ולמלון דן תל אביב שנשאר פתוח כל העת.
רשת דן: משיקה אמנת בריאות Stay Safe&Enjoy. מה היא כוללת?רשת דן: משיקה אמנת בריאות Stay Safe&Enjoy. מה היא כוללת?
נפתח לקראת חג שבועות. מלון דן אילת. צילום: סיון פרג' מהרשת נמסר כי לקראת הפתיחה המחודשת של המלונות תאפשר לשלם על חופשה במלונות האמורים ב-10 תשלומים ללא ריבית. עוד נמסר, "הרשת פעלה לבצע את כל ההתאמות הנדרשות על פי ההנחיות של משרד הבריאות כך שהאורחים יוכלו לנפוש וליהנות מהמרחבים של בתי המלון, האוכל האיכותי ומחוויית השירות הטובה ביותר".
מלון דן אכדיה הרצליהמלון דן אכדיה הרצליה
דן אכדיה הרצליה. צילום: אורי אקרמן כפי שכבר פורסם, כחלק מההתאמות שנדרשו בעקבות התו הסגול, דן השיקה אפליקציה חדשה בשם App Dan, המיועדת לאורחי המלונות ובעזרתה הם יוכלו לבצע פעולות שונות במהלך השהייה במלון, כולל צ'ק אין וצ'ק אאוט, פתיחת הדלת לחדרם ותשלומים שונים ללא כל מגע (האפליקציה תהיה זמינה בחלק ממלונות הרשת). זאת ועוד, לקראת הפתיחה של המלונות, הרשת יזמה אמנת בריאות Stay safe & enjoy, המפרטת את כל הפעולות בהן היא נוקטת לשמירה על בריאותם של אורחיה ועובדיה. החל מבדיקת חום לאורחים ועד קבלת מפתחות לחדר אחרי חיטוי בתוך מעטפה סגורה. בין הפעולות: חיטוי שטחים ציבוריים ומשותפים כמו שירותים, מעליות, חדרי אוכל, חדרי כושר, מועדוני ילדים ה-"דנילנד", בריכות ובתי כנסת; חיטוי כל החדרים במלונות באמצעות חומרי חיטוי ייעודיים. מסכות וחומרי חיטוי ידיים ימתינו לאורחים בכל חדר; חיטוי מפתחות החדרים והכנסתם מראש למעטפה שתמתין לאורחים בדלפק הצ'ק אין; מדבקות רצפה לסימון שמירה על מרחק של 2 מטר על פי הנחיות משרד הבריאות ועוד.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות דן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: