אא

רש"ת: נפתחה היום ההרשמה למכרז להקמת מעבדה לבדיקות קורונה בנתב"ג

האם בקרוב נמל התעופה בן גוריון יקבל אור ירוק להפעלת מעבדה לבדיקות קורונה בשטחו? רשות שדות התעופה פתחה היום את הרישום למכרז להקמת מעבדה לבדיקות קורונה בנמל

בדיקות חום בכניסה לנתב"ג עד לאחרונה. צילום: ספיר פרץ זילברמן בדיקות חום בכניסה לנתב"ג עד לאחרונה. צילום: ספיר פרץ זילברמן
רשות שדות התעופה (רש"ת) פתחה היום (ה') את האפשרות להירשם למכרז להקמת מעבדה לבדיקות קורונה בנמל התעופה בן גוריון. על פי אתר האינטרנט של רש"ת, רק ביום שני הקרוב, 10 באוגוסט, יפורסמו מסמכי המכרז המפורטים והמלאים לקבלת הרשאה להתאמה, ניהול והפעלה של מערך לביצוע בדיקות קורונה לנוסעים בנתב"ג. המועד האחרון להגשת הצעות במסגרת המכרז הוא 31 באוגוסט עד השעה 10:00.

כבר בחודש מאי האחרון הכריזה רשות שדות התעופה (רש”ת) כי נבחנת האפשרות להקים בחניון של טרמינל 3 מעבדה לבדיקות קורונה בנוסעים, זאת בכפוף לאישור משרד הבריאות. המשרד אומנם עדיין לא נתן את אישורו לכך, אך ברש”ת הוחלט שלא להמתין לאישור המיוחל ולהיות מוכנים עם זכיין להפעלת מעבדה לבדיקות קורונה בנמל ליום בו יינתן אור ירוק. כזכור, באחרונה הציבה שרת התחבורה, מירי רגב, את ה-16 באוגוסט כתאריך יעד לפתיחת השמיים שאושר אמש (ד') בקבינט הקורונה.

נתב"גנתב"ג
מכרז להקמת מעבדה לבדיקות קורונה. צילום מסך אתר רש"ת הממונה על המאבק בקורונה, פרופ' רוני גמזו, כינס היום מסיבת עיתונאים בעקבות ההחלטות האחרונות של ועדת השרים לבטל מגבלות על המסחר בסופי שבוע ולקדם את פתיחת השמיים החל מ-16 באוגוסט. גמזו אמר כי "ישראל נמצאת בתחלואת קורונה הגבוהה בעולם לפי נפש, וזה אומר שלאורך זמן אי אפשר להמשיך ככה. זה מצב שבו תחלואה של 1,600 חולים ביום יוצרת כל הזמן עומס על מערכת הבריאות. המערכת עדיין עומדת בעומס, אבל אנחנו חייבים בנקודת הזמן הזאת להמשיך במגמת הורדת התחלואה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםנתב"גנמל התעופה בן גוריון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: