אא

תכירו את תאילנד שהתאילנדים אוהבים

את מה שאתם חושבים על תאילנד - כולנו כבר יודעים (עפים עליה), אבל מה התאילנדים חושבים על תבנית נוף מולדתם האקזוטית בהקשר של חופשה? כדאי לדעת, שיהיה ליום שאחרי

התאילנדים אוהבים את פאטיה. צילום: ספיר פרץ זילברמן התאילנדים אוהבים את פאטיה. צילום: ספיר פרץ זילברמן
היכן ואיך התאילנדים אוהבים לנפוש בארצם האקזוטית? מהשוואת נתונים המבוססים על רשימות "המועדפים שלי" (wish lists) בפלטפורמת Booking.com שנערכה בין החודשים מאי-יוני 2020 לעומת מאי-יוני 2019, עולה התמונה הבאה:

10 היעדים בתאילנד שהתאילנדים הכי אוהבים לנפוש בהם, בסדר יורד:

1. בנגקוק - בירת תאילנד תופסת את המקום הראשון, ולא בכדי. צפו בסרטון וגלו 7 דברים שלא ידעתם על הכרך המטורף. שיהיה ליום שאחרי. 2. הואה הין - עיירת נופש אריסטוקרטית הממגנטת אליה את אצולת הממון של תאילנד. מלך תאילנד בכבודו ובעצמו מתחזק ב-Hua Hin ארמון קיץ.
תאילנדתאילנד
הואה הין, תאילנד 3. צ'אנג מאי - מקדשים עתיקים, הרים, אוכל מעולה והרבה מעבר לזה הופכים את Chiang mai לאחת הערים המרתקות בתאילנד.
תאילנדתאילנד
צ'אנג מאי. צילום: 123rf 4. ג'ומטיין ביץ', פאטאיה - Jomtien Beach נחשב לאחד מחופי הרחצה האהובים על התאילנדים ומקום אידיאלי לספורט ימי. 5-7-10. פאטאיה - מרכז, דרום וצפון העיר פאטאיה תופסים את שלושת המקומות 5-7-10 כאמור בדירוג. פאטאיה, שמאסה בטייטל המפוקפק "בירת הסקס העולמית" שדבק בה מאז חיילי ארה"ב חנו בה במלחמת וייטנאם, עושה מאמץ לשנות סטטוס: מעיר חטאים עם תיירות מין משגשגת לעיר שיש לה מה להציע לזוגות ומשפחות. החל מפארקי מים וריזורטים חדשים
תאילנדתאילנד
פאטאיה. צילום: ספיר פרץ זילברמן
תאילנדתאילנד
השוק הצף בפאטאיה. צילום: ספיר פרץ זילברמן 6. צ'ה-אם - Cha Am היא עיירת קיט סמוכה לעיירת הקיט המלכותית הואה הין המציעה אף היא חופים, שפע בתי מלון, שווקים, פארקי שעשועים ועוד. 8. קו צ'אנג - האי Koh Chang מכוסה ברובו בג'ונגל טרופי עבות ומציע שפע של טיולים רגליים. 9. קנצ'נבורי - מחוז Kanchanaburi הסמוך לבנגקוק אידאלי לטיולי משפחות בזכות הפארקים הלאומיים, מסלולי הטיולים הרבים ועוד.
תאילנדתאילנד
קנצ'נבורי. צילום: 123rf

5 סוגי האירוח האהובים על התאילנדים בתאילנד, בסדר יורד:

1. בתי מלון 2. ריזורטים 3. דירות 4. גסט-האוסים 5. וילות      

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםתאילנדפספורט תאילנד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: