אא

פתחו יומנים: ריאל מדריד-ברצלונה, הקלאסיקו הגדול מתקרב

רוצים להיות בין אלפי הישראלים שיגשימו חלום ויצפו מקרוב ברונאלדו ומסי ? חברת "טיק טיק" הכינה למשחק חבילה משודרגת במיוחד עבורכם. ואם ספרד, קבלו הצצה לשווקי האוכל ואתרי הקניות הכי שווים במדריד וברצלונה, כי כדורגל הוא אולי הסיבה שבגללה הגעתם לעיר, אבל הקניות בספרד הן בגדר ספורט חובה

חבילות 'הפרימיום'' למיטב אירועי הספורט יאפשרו לכם לצפות בכוכבים הכי גדולים. צילום: 123rf|המפגש בין ענקיות הכדורגל הספרדי יתקיים באצטדיון הסנטי? חבילות 'הפרימיום'' למיטב אירועי הספורט יאפשרו לכם לצפות בכוכבים הכי גדולים. צילום: 123rf|המפגש בין ענקיות הכדורגל הספרדי יתקיים באצטדיון הסנטי?
אם יש יום חג עבור אוהדי הספורט ברחבי העולם, הרי שללא ספק מדובר במשחק ''הקלאסיקו'' בין ריאל מדריד לברצלונה אשר מהווה לדעת רבים את פסגת הכדורגל העולמי. הקטלאנים נגד המדרידאים, הלבנים מול האדומים-כחולים, ברצלונה נגד ריאל מדריד-כדורגל במיטבו. רבים מכם ישמחו להתעדכן כי מועד המפגש הראשון בין שתי הגדולות של הכדורגל הספרדי במסגרת הליגה הספרדית נקבע במשרדי ההתאחדות לכדורגל הספרדית, ל-23 בדצמבר באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו. כמו בכל קלאסיקו,  צפויים גם השנה אלפי ישראלים להגשים חלום ולצפות במסי, רונאלדו ויתר הכוכבים מתוך האצטדיון לחוויה שמשלבת את הכדורגל הטוב בעולם עם טיול במדריד הקסומה, בירת ספרד. רוצים גם אתם לקחת חלק בקלאסיקו הקרוב? חברת ''טיק טיק חבילות ספורט והופעות'' מציעה לכם הזדמנות ליהנות מחבילה משודרגת למשחק שתבטיח כי את הקלאסיקו הקרוב לא תשכחו לעולם !

וכאשר הגעתם למדריד וגם אם המשכתם לברצלונה אחרי כן, קבלו את המלצות פספורטניוז לשווקי האוכל המומלצים בבירת ספרד ובברצלונה, וגם את הקניות הכי שוות במדריד וברצלונה כי כדורגל הוא אולי הסיבה הרשמית שבגללה הגעתם לברצלונה או מדריד, אבל הקניות בערים האלה הן בגדר ספורט חובה. לגזור ולשמור !

חבילה משודרגת לקלאסיקו הראשון במדריד - €1,549 לפרטים נוספים אודות החבילה ולהזמנות - לחצו כאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםפס-ספורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: