אא

"ההחלטה לטוס לישראל התקבלה. השאלה היא כמה מהר זה יקרה"

כך אמר לפספורטניוז מנכ"ל ויו"ר אייר אינדיה השוהה בישראל. כזכור, החברה הודיעה כי תפעיל מחודש מאי 3 טיסות שבועיות בקו נתב"ג-דלהי. יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת שאירחה את בכירי אייר אינדיה: "נכפיל תוך שנה את מספר התיירים מהודו"

קיבלנו כבר החלטה לטוס לישראל קיבלנו כבר החלטה לטוס לישראל
כפי שהתפרסם כבר ביום חמישי האחרון, חברת התעופה של איייר אינדיה הגישה בקשה להפעלת טיסות ישירות בין הודו לישראל. במקביל להגשת הבקשה הגיעו לביקור מיוחד בישראל, יו"ר ומנכ"ל אייר אינדיה" והמנהל המסחרי של חברת התעופה ההודית. "ההרגשה היא נהדרת להיות בישראל, מקום נפלא. ישראל תמיד מרגשת אותי, אמר אשוואני לוהאני, יו'ר החברה והמנהל הכללי של אייר אינדיה, בראיון מיוחד לפספורטניוז. "נפעיל טיסות ישירות בין דלהי לתל אביב, ההחלטה כבר התקבלה, השאלה היחידה היא רק כמה זמן ייקח לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים, יכול להיות שנתחיל לטוס כבר עוד חודש, על פי ההערכות שלנו, המהלך יקרה עד שלושה חודשים מעכשיו, והקו בין דלהי לתל אביב יושק,. לוהאני לא הסתיר את בטחונו כי הקו ינחול הצלחה ואמר שהחברה תשקול גם להגדיל אף את התדירות בהמשך. "אנחנו מעודדים מהתמיכה שקיבלנו מהגורמים בישראל, ואם אכן הטיסות יהיו מלאות נשקול הרחבת הטיסות לישראל ולעבור לטיסות יומיות, אבל צריך לזכור שאנחנו חברה מסחרית והמטרה בסופו של דבר היא כמובן להרוויח מהקו", אמר לוהאני. פאנקג סריווסטבה המנהל המסחרי של אייר אינדיה סיפר לפספורטניוז על ההחלטה לטוס לישראל: " אנחנו בודקים כבר חודשים ספורים את הקו לתל אביב. עשינו בדיקות מדודקדקות  וכפי שכבר הכרזנו, הקו בין דלהי לתל אביב הוא כבר מציאות. אייר אינדיה תפעיל טיסות לישראל וזה יקרה בקרוב". הקו לישראל הוא מציאות". יו"ר אייר אינדיה והמנהל המסחרי (עומד שני מימין) בישראל, עם יוסי פתאל וחסאן מדאח מנהל לשכת התיירות של ישראל בהודו והפיליפינים לגבי המועד להתחלת הטיסות אמר סרוויטבה: "כפי הנראה נתחיל להפעיל את הקו תוך שלושה חודשים והוא יופעל במטוסי הדרימליינר החדשים שלנו מסוג בואינג 787-800. סרוויטבה הוסיף: "בקו החדש יופעלו שתי מחלקות: תיירים ועסקים. מחלקת העסקים שלנו טובה מהרבה מחלקות פירסט של חברות תעופה אחרות. נשים את דלהי כיעד המשך חשוב לישראלים, ליעדים נוספים במזרח שהם אוהבים ונוהגים לטוס, כמו בנקוק, סינגפור, אוסטרליה ויעדים נוספים בהודו דוגמאת גואה". הדרימליינר היה Game Changer עבור אייר אינדיה ואני חושב שאייר אינדיה תהיה Game Changer בישראל. סריווסטבה סיכם בביטחון את הערכות החברה ההודית לגבי הצלחת הקו לישראל ואמר: "אין לי ספק שהקו לישראל ינחול הצלחה גדולה, אנחנו בטוחים בכך".
במהלך הביקור של בכירי חברת התעופה ההודית, אירחה לשכת למארגני תיירות לישראל והמנכ"ל יוסי פתאל, בחסות משרד התיירות את היו"ר והמנכ"ל, אשוואני לוהאני, ואת מנהל מסחרי של החברה.
יוסי פתאל, אמר כי בעקבות כניסת אייר אינדיאה יחדיו עם תקציבי השיווק והשת"פ עם לשכת מארגני התיירות, מעריכים בלשכה כי ניתן יהיה להכפיל את כמות התיירים מהודו לישראל כבר בתוך שנה.
לדברי פתאל, המעורבות של הלשכה בנושאי תעופה הינה חלק משינוי אסטרטגי בקידום שילוב כרטיסי הטיסה בחבילות לישראל כמו גם יצירת מודלים עיסקיים ושיתופי פעולה לקידום שילוב פרק התעופה שיציעו חברי הלשכה לעמיתים וללקוחות בחו"ל.
"לשכת מארגני התיירות מקדמת בברכה את שיתוף הפעולה עם אייר אינדיאה וארגון סוכני הנסיעות בהודו (TAAI) שאת הנהלתם והיו"ר Sunil Kumar, אירחנו לאחרונה בחסות משרד התיירות ליצירת מודל שיווקי חדשני לקידום התיירות לארץ".
 לדברי פתאל, משרד התיירות בודק יחדיו עם לשכת מארגני התיירות אפשרות לתמרץ סוכנים דרך ההתאחדות שלהם על גידולים בתנועת התיירים לישראל.
עומדים מימין: עמיאל, ואפרים פורטיס מנכ"ל אופן סקיי
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: